Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 28., csütörtök

27. fejezet


27. fejezet
Fura dolgok

A veszekedés óta már egy hét eltelt. Daniel és Hermione azóta kerülik egymást. Pontosabban a bátyám kerüli Miot.
Holnapra tűzték ki az első Roxmorts-i hétvége időpontját.
Épp a nagyteremből tartottam kifele, amikor megjelent mellettem Malfoy.
-Csak azt akartam mondani, hogy nem mehetek le Roxmortsba. Büntetőmunkán leszek. De nem én tehetek róla! Crak és Monstro miatt van ez az egész. Úgyhogy nyugodtan mehetsz az idióta barátaiddal.
-Malfoy!- csattantam fel.
-Ne hívj mindig Malfoynak. Az olyan közönséges. Én se hívok senkit a vezetéknevén.
Valaki elhúzott „Draco” mellett, és véletlenül meglökte. Láttam, hogy Harry volt az.
-Potter!
-És akkor ez mi volt?
-Ez teljesen más.
***
Úgy gondoltam, hogy nem érdemes lemenni Roxmortsba, ezért kitaláltam valamit. Harrynek és Ronnak segítek megírni a bájitaltan dolgozataikat, amiknek hétfőre kész kéne lennie, de ők még neki se álltak. Így Daniel és Hermione kettesben mehetnek le Roxmortsba, és megbeszélhetik a dolgaikat. Ráadásul a másik zavaró tényező, Malfoy, se lesz ott.
-Segítek megírni a leckéteket- közöltem a fiúkkal.
-Mikor?- kérdezte Ron.
-Mondjuk holnap délután.
-De akkor lesz a Roxmorts-i hétvége.
-A lecke fontosabb- feleltem olyan tudálékos arccal, amilyet Hermione szokott vágni.- Különben is, Roxmortsba még rengetegszer lemehetsz, viszont a lecke hétfőre kell.
-Igazad van- mondta Harry.- Így legalább Dan és Hermione kettesben lehetnek.
Ron felugrott a kanapéról, kis híján lelökve Harryt a székről.
-Én is megyek Roxmortsba!
-De hát a lecke…
-Az még ráér.
-Akkor én is megyek- kapott az ötleten Harry.
Nem volt mit tennem, úgysem bírtam rávenni a fiúkat a maradásra, ezért úgy döntöttem, hogy én is lemegyek Roxmortsba.
***
Ahhoz képest, hogy október volt, olyan hideg volt, mintha december lenne. Ezért úgy döntöttünk, hogy megiszunk egy forró vajsört a Három Seprűben.
Ron elment megrendelni az italokat, majd közölte, hogy várnunk kellene egy kicsit. Időközben mi leültünk egy asztalhoz. Daniel ült Hermione mellett, én pedig velük szemben Harryvel.
-Ron, ide ülj- mondta Harry, majd a mellette lévő üres helyre mutatott.
-Én inkább ide ülök- felelte a fiú, és a bátyám meg Mio közé furakodott.
Mindenki értetlenül meredt rá.
-Ez a kedvenc helyem. Innen lehet legjobban érezni a vajsör illatát.
Most még hülyébben néztünk Ronra.
Nemsokára kihozták az italainkat. Gyorsan felhörpintettük a vajsöreinket, így szerencsére már nem fáztunk.
Úgy döntöttünk, hogy a hideg idő miatt már nem megyünk be más boltba.(Ron azért bement a Mézesfalásba pár édességért.)
A hazaúton Ron meglehetősen sokat beszélt, még Harry is bambán nézett rá. A többiekkel meg se tudtunk szólalni.

folyt.köv

Linda&Dina


3 megjegyzés:

  1. Várom a folytatást! Ez az Ron csak így tovább! Ne enged, hogy Daniel Evansé legyen szíved választottjának szíve! ÍGY TOVÁBB! NE HAGYD MAGAD! Továbbítanátok az üzenetet Ronnak? Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ne izgulj, Ron nem fogja annyiban hagyni a dolgot..... ;)
    Már fent is van a következő rész! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ron az Ron. utánozhatatlan és megismételhetetlen.

    VálaszTörlés