Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 19., kedd

25. fejezet


25. fejezet
Magyarázkodás

Odamentünk a fiákerekhez, és beszálltunk az egyikbe, amibe már Neville ült. Malfoy szerencsére már nem fért be, úgyhogy másik fiákert keresett magának.
A kínos csendet Ron szakította meg:
-Te dobtad Diggoryt?
Mielőtt válaszolhattam volna, Neville közbevágott:
-Miért? Ti jártatok?
-Miért dobtam volna Cedricet?- kérdeztem.
-Azért, ami közted és Malfoy…
-Elmesélem mi történt!
Elmondtam Hermionééknak az egész szituációt. Neville csak hümmögött, Ron majdnem rosszul lett, mert elképzelte, hogy Malfoy megcsókol, Hermione csak csodálkozott, Harry pedig teljesen kiakadt.
-Megyek és megölöm!
-Harry! Nyugi!- mondtam, és megfogtam a fiú kezét, aki elpirult, majd kinézett a fiáker ablakán.
-Eszedbe ne jusson Harry!- szólt Hermione.- Vagy már az első nap balhét akarsz?
-Figyelj Harry! Én is utálom Malfoyt, de ne figyeljünk rá- felelte Ron.
Hamarosan megálltak a fiákerek. Kiszálltunk belőlük, és beléptünk a Roxfort ajtaján. A nagyterembe mentünk, mert már kezdődött a beosztás és a vacsora. A Griffendél asztalához mentünk, majd leültem Mio és Ginny közé. Beosztották az elsősöket, és bemutatták az új Sötét Varázslatok Kivédése tanárt, Dolores Umbridge-t. Dumbledore elmondta a szokásos köszöntő beszédét, majd az asztalok roskadozni kezdtek a kajáktól.
Vacsora után kipakoltuk a cuccainkat, majd nyugovóra tértünk.
 ***
Másnap reggel az első óránk Legendás Lények Gondozása volt. Még nem tanultunk, csak Hagrid elmondta, hogy ebben az évben milyen lényekkel fogunk megismerkedni.
-Nem tudom miért dumál mindenki az RBF-ről- szólalt meg Ron.- Anyánál is egész nyáron ez volt a téma, hogy milyen fontos ez az év.
-Mert fontos is- vágta rá Hermione.- A jövőnk szempontjából. Nem mindegy, hogy valaki tíz RBF-et szerez, vagy csak ötöt.
Ron nem akart veszekedést, ezért inkább másra terelte a témát:
-A következő óránk már nem lesz ilyen jó.
-Miért?- kérdeztem egyszerre Harryvel.
-Dupla bájitaltan Pitonnal és a Mardekárosokkal. Utána meg jóslástan Trelawney-val. Kész szörnyű ez a nap.
-Nem csoda- felelte Malfoy a hátunk mögött.- Az a behemót elég unalmas órákat tart.
-Örültél volna, ha idehoz egy szörnyeteget? Te pedig megint bemenekülhettél volna a „putrijába”, ahogy te nevezed a házát?- kérdeztem, majd Hermionéval együtt elrángattam a fiúkat, akik kezdtek nekiesni Malfoynak.
Az alagsor felé vettük az irányt. Piton már a teremben volt, és ránk várt.
-Ma párokban fognak dolgozni. Egy nehéz bájitalt kell elkészíteniük.
Szembefordultam Hermionéval, de Piton közbeszólt:
-Á, nem. Miss Evans maga Mr.Malfoyjal lesz együtt, Potter, maga Weasleyvel, Granger kisasszony maga pedig Longbottom párja lesz. Neki úgyis elkel a segítség.
Elindultam megkeresni Malfoyt, de amint hátrafordultam, beleütköztem a Mardekárosba.
A második óra végén be kellett mutatni a bájitalunkat.
-Öt pont a Mardekárnak- mondta Piton, mikor a mi bájitalunkat „osztályozta”.- És öt pont a Griffendélnek.
-Ebbe meg mi ütött?- kérdezte Seamus halkan, de sajnos Piton ezt meghallotta:
-Öt pont a Griffendéltől.
Malfoy ezen bután vihogni kezdett, mire Ron a képébe vágott valami frissen belezett gyíktetemeket. Ezt a műveletet szerencsére Piton nem látta.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jóóóó! Várom a folytatást! Most nem fűznék hozzá semmit, mert sietek, de lehet, hogy a jövőben írok még erre a fejezetre olyan megjégyzést, aminek értelme nincs!

    VálaszTörlés
  2. Na a Draco ezt jól megkapta. Döglött gyík a képébe.

    VálaszTörlés