Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 17., vasárnap

24. fejezet


24. fejezet
A vonatút

Miután átmentünk a falon, elbúcsúztunk a szüleinktől, és felszálltunk a Roxfort Expressre. Köszöntem Harryéknek, majd Ronnal (aki a Griffendél másik prefektusa lett) átmentünk a prefektusi fülkébe. Malfoy már ott terpeszkedett az ablaknál, lábát feltéve az ülésre. Vele szemben ült Pansy, mellette két Hollóhátas, és egy Hugrabugos. Egy Hugrabugos lány előttünk ment be, és leakart ülni Malfoy mellé, de ő nem engedte.
-Ide nem ülsz!
Beléptünk Ronnal a fülkébe.
-Bella, te ide ülsz!- mondta Malfoy.
-Én inkább Ron mellé ülök- feleltem.
-Weasley is ideülhet, csak ne közvetlen mellém.
-Még ha fizetnének, akkor se ülnék melléd- motyogta Ron, majd lenyomott Malfoy mellé.
-Hát pedig rátok férne egy kis pé…
Láttam, hogy Ron már így is elég ideges, nem akartam, hogy balhé legyen, ezért könyökömmel oldalba böktem Malfoyt.
Időközben megérkezett egy végzős prefektus is, aki elmondta a prefektusi teendőinket.
Nem sokkal később, miután a végzős prefektus kiment, megjelent a büféárus.
-Kértek valamit kedveskéim?
-Vegyek neked valamit Weasley?- kérdezte Malfoy.- Tudom, hogy otthon még egy lyukas üstre sincs pénzetek.
-Most már fogd be Malfoy- mondta Ron, és egy pillanattal később a kezében volt a pálca.
Mielőtt bármilyen átkot mondott volna, lefogtam a kezét.
-Ne keresd a bajt! Egy ilyen görény miatt ne téged büntessenek meg.
-Kösz, hogy kiálltál mellettem- szólalt meg Malfoy.
-Nem melletted álltam ki! Csak nem akartam, hogy Ront már az év elején megbüntessék, azért, mert nem tudod fékezni magad. Örülj, hogy nem ültünk át másik fülkébe!- feleltem mérgesen. Malfoy arcáról azonnal eltűnt az önelégült vigyor.
Az út további része csendben telt. Csak a két Hollóhátas prefektus sutyorgását lehetett hallani.
Amikor megérkeztünk, Hagrid már ott állt, és várta az elsősöket.
-Elsősök! Ide hozzám!
Meglátott minket, és biccentett felénk. Én közben Ronnal (és sajnos Malfoyjal) csatlakoztam Harryékhez. A fiákerekhez sétáltunk, de egy idő után Hermione megállt. Malfoy kis híján nekiment, majd elkezdte maga előtt hessegetni, ügyelve, nehogy hozzáérjen.
-Nincs lábad Granger? Vannak, akik közlekedni szeretnének.
-Malfoy te inkább örülj, hogy nem átkoztam meg a csinos kis pofikádat- mondta Ron.
-Tényleg Malfoy, te mit keresel itt?- kérdezte Harry.
-Ne félj Potter, nem miattad vagyok itt. Csak Bella után jöttem.
-Minek jöttél te utánam?- kérdeztem.
-Csak a testőröm után jöttem.
Négy szempár szegeződött Malfoyra.
-Mi van? Te nem is mondtad nekik az első csókunk körülményét?
A „csók” szóra mindenki különböző módon reagált. Ron majdnem elesett a saját lábában, feldöntve egy Hollóhátas lányt, Harry nekiment egy fiákernek, Hermione pedig elejtette a bájitaltankönyvét. Én pedig megtudtam volna fojtani Malfoyt egy kanál vízben.
Dühösen villogó szemmel néztem rá, de az ő szemében nem láttam mást, csak diadalt.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy ugye szét tépődött Hermione bájitaltan könyve? Jó feji, de miért csak tudta volna? Jobb lett volna, ha megfojtja egy kanál vízben... bocs ma Draco Malfoy ellenes hangulatom van. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Nos, ennyire azért nem volt drasztikus a helyzet. :D
    Köszönjük szépen! :) És azért nem fojtotta meg, mert a későbbiekben még szükség lesz a Mardekár szőke hercegére! ;)
    Már fent is van a következő rész! ;)

    VálaszTörlés