Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 9., szombat

20. fejezet


20. fejezet
A Főnix Rend gyűlése

Az első hét gyorsan eltelt. A másik hét elején reggelinél Mrs. Weasley egy bejelentéssel kezdett:
-Ma Arthur és én meg néhány felnőtt az iskola és a Minisztérium dolgairól tárgyal itt a konyhában, ezért megkérlek titeket, hogy a délutáni órákat a szobátokban töltsétek.
A többiekkel bólintottunk, majd felálltunk az asztaltól. Tudtam, hogy délután nem egy egyszerű megbeszélés lesz, mert Daniel már napokkal ezelőtt megírta, hogy hamarosan itt az idő a Főnix Rendjének gyűlésére.
***
Ebéd után mindenki felment az emeletre, kivéve engem és Ront, aki segített elpakolni. Kopogás hallatszott. Ron azonnal az ajtónál termett. Nem láttam ki az, de hallottam Ron nem éppen kedves kérdését:
-Te meg mit keresel itt?
-Jöttem a gyű…gyűrűt hozni Hermionénak.
Ron gyors mozdulatot tett a pálcája felé, de szerencsére időben megjelentem.
-Dan megint vicces kedvében van. Nem hozott semmiféle gyűrűt, csak téged akart idegesíteni. Amúgy a délutáni megbeszélésre jött.
-Délben?- kérdezte gúnyosan Ron, de senki sem válaszolt.- Úgy tudtam, hogy CSAK FELNŐTTEK vehetnek részt.
-De a végzősök is részt vehetnek- felelte Molly.
-Nem is tudtam, hogy csak ő- Ron a bátyám felé bökött a fejével- végzős Roxfortban.
-Azt gondoltad, hogy az összes végzőst meghívom a házamba?- Süket csend követte.- Na, most már engedd be Bella bátyját.
-Hát akkor addig felmegyek Miohoz, ha nem baj- mondta Daniel az utolsó három szót Ronnak címezve.
Elindultunk a lépcső felé, és hallottam, hogy Ron valami ilyesmit motyog magában, hogy: igenis baj.
Hermione azonnal Daniel nyakába vetette magát. Láttam, hogy Ron már készül egy újabb bunkó beszólásra, ezért mielőtt bármit mondhatott volna, kirángattam a szobából.
 ***
A Rend gyűlésének hamar vége volt, és én már kint vártam Danielt az udvaron, hogy elmondja, miről tárgyalt a Főnix Rendje.
-Harrynek most van a legnagyobb szüksége a védelmünkre, főleg hogy a Sö…
-Voldemort visszatért- fejeztem be helyette a mondatot.
-Ne mondd ki a nevét!
-Akkor minek van neve, ha nem lehet kimondani? Örülnél ha a nevem helyett Világos Hölgyet kéne mondanod?- kérdeztem nevetve.- Na jó, komolyra fordítva a szót. Mi volt még?
-Megöltek egy minisztériumi alkalmazottat, és három sátorozó muglit is megtámadtak. És csak egyre rosszabb lesz a helyzet.
-Néha már sajnálom azokat, akiket Voldemort úgy irányít, mint más a sakkfiguráit. Ha én dönthetnék, biztosan nem választanám azt az életet- mondtam, majd a bátyám szemébe akartam nézni, de ő hirtelen elfordult.
Úgy köszönt el, hogy rám se nézett.
-Na jó. Mennem kell. Szia.
Mielőtt még bármit is mondhattam volna, ő már hoppanált.
Azonban biztos voltam benne, hogy mielőtt elfordult, valami különös fény villant a szemében.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés: