Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 3., vasárnap

19. fejezet


19. fejezet
Megérkezés az Odúba

Már június vége van. Most érkeztem meg Weasleyékhez, mert Ron még a tanév végén meghívott. Apával hoppanáltam, de ő már elköszönt és el is tűnt.
Alig hogy beléptem a házba, Mrs. Weasley ujjongva fogadott:
-Jaj Bella drágám, de jó hogy megérkeztél. Biztos már régen ettél. Mit szeretnél vacsorázni?
-Köszönöm, nem kérek semmit- feleltem.- Csak egy csésze teát kérek szépen.
-Rendben, foglalj helyet. A fiúk majd felcipelik a ládáidat Ginny szobájába.
-Hermione itt van?
-Igen kis drágám- válaszolt Molly.- Ron! Harry! Gyertek le, és köszönjetek Bellának.
Egy percig csend volt, majd Mrs. Weasley újból kiabált Ronéknak:
-Ron! Harry! Hol vagytok már?- Molly hozzám fordult.- Ron biztos megint a hülyeségeivel traktálja szegény Harry fejét.- Elkezdte pakolni az edényeket, s közben ezeket mondogatta magában.- Hiába mondtam neki, hogy ne a kviddics legyen a főtéma, de szokás szerint nem hallgat rám. Percyt már az őrületbe kergeti…
Lépések zaja hallatszott, majd megjelent nyakigláb Ron és őt követte Harry.
-Szia Bella!- köszöntek a fiúk.
-Sziasztok!
Közben a konyhában sertepertélő Mrs. Weasley megkérdezte, hogy kérek-e még valamit, Ron azonban helyettem is válaszolt:
-Én igen…
-Te nem kapsz már semmit. Többet ettél, mint Bill és Percy együtt. Inkább segíts Harrynek cipekedni.
Ron megfogta az egyik ládámat, és elindultunk felfelé a lépcsőn. Ginny szobájában már ott volt Hermione és a szoba tulajdonosa is. A két lány a nyakamba ugrott, és eltakarták előlem a kilátást.
Leültünk beszélgetni. Látszott, hogy nem sokat változott a helyzet a tanév vége óta. Hermione már egy kicsit megenyhült Ron iránt, a fiú viszont beleunt a kisangyal szerepbe.
-És még mi a terved a nyárra?- kérdezte Harry.
-Két hetet itt leszek Ronéknál, aztán két hetet otthon, és az utolsó hónapot sajnos Malfoyéknál kell töltenem.
-Hogyhogy?- kérdezte Ginny.
-Daniel most lesz hetedikes, ezért pályaválasztási tanfolyamon vesz részt egész augusztusban és a szüleim is elkísérik.
-Ó, Daniel! Milyen régen válaszolt a leveleimre- mondta Mio.
-Biztos Malfoy levelei fontosabbak a tieidnél- vágott vissza Ron.
-Ne kombinálj!
-Nem lehetne úgy egy órát eltölteni, hogy a pasas neve ne kerüljön szóba?!
-A „pasas”, ahogy te nevezted, a bátyám- feleltem.
-Te ebbe ne szólj bele!- kiáltott rám Ron.
-És…hogy állnak a Csúzlik?- váltott témát Harry.
-Miért? Még nem mondtam, hogy nyertek?
-Nem.
-Hát akkor elmesélem hogy mi volt.
-Akkor menjünk át a szobádba, mert szerintem ez a többieket nem érdekli- mondta Harry, majd Ronnal kiléptek a szobából.
Még egy picit beszélgettem Mioval és Ginnyvel, majd mi is nyugovóra tértünk.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Azt se tudtam, hogy Mrs. Weasley ismeri Bellát :) Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Ron barátunk sokat mesélt otthon a mi kis főhősnőnkről,így Bellát már az egész Weasley család ismeri. :)
    Már fel is tettük a következő részt. ;)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy meg bella hoggyhogy mindent tud, hogy harry mit csinált, mielőtt "találkoztak" volna?

    VálaszTörlés