Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 12., kedd

22. fejezet


22. fejezet
Bocsánatkérés

Reggel rémálomból ébredtem. Amikor kinyitottam a szemem, ez a rémálom igaz volt. Draco Malfoy az ágyamnál ült.
-Milyen aranyosan alszol- mondta Malfoy.
-Nincs jobb dolgod, mint belopózni más szobájába és bámulni ahogy alszik?
-Kérsz reggelit?
-Szerinted?
-Jó. Akkor felhozom a saját készítésű reggelimet- mondta Malfoy, majd eltűnt.
Nem sokkal később megjelent kezében egy tálcával, amin négy bundás kenyér és egy csésze tea volt.
-Életemben először lent voltam a konyhában, és elkészítettem első saját készítésű reggelimet- mondta, majd lerakta elém a tálcát.
-Nem haltál bele?- kérdeztem. Ránéztem a bundás kenyérre, amin lekvár volt: Bocs a tegnapiért. Draco Malfoy.- Miért van a bundás kenyéren lekvár?
-Ez nem bundás kenyér, hanem FRANCIA pirítós.
-Hát…nálunk nem így nézett ki a FRANCIA pirítós.
-Mert egy Malfoy módra készült.
-Vettem észre- feleltem, majd beleharaptam a FRANCIA pirítósba. Ahhoz képest, hogy Malfoy készítette, nagyon finom volt.
***
Már délután felé járt az idő. Malfoy és én a Malfoy-kúria udvarán sétáltunk és beszélgettünk.
-Daniel és anyáék holnap jönnek haza- mondtam.
-Most hogy Daniel be… befejezi az iskolát, keveset fogunk találkozni.
~Hála a Jó Égnek!~ gondoltam magamban.
-Kviddicsezünk?
-Aha- feleltem.
-Lejátszottunk egy gyors meccset. Tízszer dobtam Malfoynak, egyet se védett ki. Utána ő dobott nekem tízet, abból ötöt kivédtem.
-Nem lennél jó őrző- mondtam a meccs végén.
-Azért vagyok fogó.
-De én még őrző is lehetnék.
-Csak azért védted ki, mert túl gyengéket dobtam- mondta Malfoy.
-Hát akkor hajtónak is szörnyű lennél. De amint hallottam, fogónak se vagy valami nagy szám.
-Honnan hallottad?
-Harry mesélte, hogy egyszer az orrod elől halászta el a cikeszt- feleltem.
-Potter minden szava hazugság.
-Mintha benned annyira lehetne bízni.
-Jut eszembe, lehet, hogy én leszek Crak helyett a terelő, mert az apja nem engedi, hogy ilyen rossz tanulmányi eredménnyel a csapatban játszhasson.
-Terelőnek is szörnyű lennél- mondtam.- Az ellenfél helyett a saját csapattársadat találnád el.
***
Már estefelé járt az idő. Malfoyjal a kanapén ültünk, amikor lépéseket hallottunk. Malfoy hirtelen felugrott és felkiáltott:
-Biztosan apám jött!- elindult a folyosón, de még mindig hallottam a kiabálását.- Apám, végre hogy megjöttél!
Lucius Malfoy hangja helyett azonban a bátyámét hallottam:
-Azért olyan öreg még nem vagyok, hogy az apádnak nézz.
Nem sokkal később megérkeztek anyáék is, és Lucius Malfoy is, úgyhogy Malfoy önfeledten „apám”-ozhatott. Anyáék meghozták az iskolához szükséges dolgokat. Daniel kapott egy új talárt és egy baglyot, mert olyan jól teljesített a pályaválasztási tanfolyamon.
A Roxfortos leveleink olvasására csak most jutott időnk. Kiderült, hogy Malfoy és én is prefektusok lettünk. Már csak az a kérdés, hogy mellettem ki a Griffendél másik prefektusa.

foyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! Várom a folytatását!(azért írtam csak jót mert nem volt kedvem kiírni azt a sok ó-t, de amúgy ugyan annyira tetszik :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :)
    Már fent is van a következő fejezet. ;)

    VálaszTörlés
  3. Draco összekeverte Dant az apjával Luciussal?

    VálaszTörlés