Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. február 15., péntek

23. fejezet


23. fejezet
Az utolsó nyári nap

-Na, milyen volt a pályaválasztási tanfolyam?- kérdeztem másnap reggelinél a bátyámat.- Mi leszel?
-Ha…
-Honnan tudná?- vágott közbe Malfoy.
-Épp ez az. Mégis honnan a fenéből kéne tudnom?
-Mondjuk onnan, hogy egy pályaválasztási tanfolyamon voltál- feleltem.
-Az egy dolog. Különben is, rajtam kívül még ott volt egy csomó végzős is.
Ezután egy darabig nem beszélgettünk. Tovább folytattuk a reggelizést. A szüleink nem reggeliztek velünk. Ők már korábban ettek, és elmentek az Abszol útra venni még egy-két dolgot a sulikezdésre. Mondjuk Malfoynak egy pár pennát, mivel az összes pennája elégett, amikor magára gyújtotta a szobáját.
-Nagyon finom ez a bundás kenyér Draco- mondta egy idő után Daniel.
-Az nem bundás kenyér- feleltem.- Hanem FRANCIA pirítós.
-Ó, értem. Hát isteni finom lett Draco.
Malfoy büszkén kihúzta magát, én pedig égnek emeltem a tekintetem.
-És veletek mi történt ezalatt az egy hónap alatt?- kérdezte Daniel.
-Kiderült, hogy Malfoy egyetlen kviddicsposztra sem alkalmas- feleltem.
-Látom még mindig áll köztetek a bál.
-Mikor nem állt?
Reggeli után bementem a „szobámba”, és átnéztem a sulis dolgokat, amiket anyáék hoztak. Belenéztem egy-két tankönyvbe is. Az igazat megvallva, volt olyan, amelyik nem nyerte el a tetszésemet.
Miután végeztem az átnézésükkel, kimentem az udvarra. Daniel és Malfoy épp kviddicseztek.
-Nem tudom miről beszéltél hugi. Draco nagyon jó lenne hajtónak. Vagy azért mert túl erőseket dob…
-Vagy azért mert te vagy béna- feleltem.
-Igen? Ha szerinted béna vagyok, akkor miért mi nyertük a kviddics kupát?
-Mondjuk azért, mert Harry mindig elkapta a cikeszt?
-Hát, jövőre már nem fogja.
Malfoy kíváncsian, én pedig ijedten néztem a bátyámra.
-Ja, még nem mondtam?- kérdezte Daniel.- A végzős évemben én szeretnék lenni a Griffendél fogója.
Sóhajtottam egy mélyet. Azt hittem, hogy Dan kikotyogja, hogy Voldemort visszatért, és első és legfontosabb dolga, hogy megölje Harryt.
Szerencsére Malfoy elhitte ezt a mesét. Különféle tanácsokat adott a bátyámnak, hogy mire kell figyelnie, ha fogó lesz.
-Hát nem fantasztikus, Bella?- kérdezte Malfoy.
-Micsoda?
-Hogy Dan lesz idén a Griffendél fogója.
Arcomon egy széles mosoly jelent meg.
-Dehogynem- feleltem.
-Minek örülsz ennyire?
-Nézzük csak. Évek óta a Griffendél és a Mardekár játssza a döntő meccset a kviddics kupáért. A Mardekár fogója te vagy, a Griffendélé pedig Daniel lesz. Vagyis esküdt ellenségek lesztek.
-Ugyan már hugi, ne beszélj badarságot. Mi Dracoval sosem leszünk esküdt ellenségek.
-Igen- mondta Malfoy.- Daniellel örökre a legjobb barátok leszünk.
 ***
-Te itthon vagy Draco?- kérdezte meglepetten a bátyám.- Nem úgy volt, hogy délután találkozol Crackkal és Monstroval?
-Nincs akkora szerencsénk- feleltem.
-Úgy volt- mondta Malfoy.- De reggel írtak egy levelet, hogy ma délután mégsem érnek rá. Meg különben is találkozom velük holnap amikor megyünk vissza a Roxfortba.
-Megmondtam, hogy nincs akkora szerencsénk.
Délután még maradtunk egy kicsit(ami nekem több napig tűnt) Malfoyéknál, majd hazamentünk anyáékkal. Otthon bepakoltuk a bőröndjeinkbe az iskolai cuccainkat, vacsoráztunk, elintéztük az esti teendőinket, majd nyugovóra tértünk.

folyt.köv

Linda&Dina

4 megjegyzés:

  1. Jóóóóóóóóóóóóóóóó lett! Na, bepótoltuk az elmaradt ó-kat :D Előszőr én is bevettem a mesét, hogy Dan akar lenni a fogó és azért mond ilyen - itt egy Hermione szerint "csúnya" szó szerepelne. De Hermione szerint a könyvtépés is csúnya szó szóval... de Mio kedvéért nem írom le :) Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Amúgy szerintem is csúnya szó a könyvtépés...

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen! :)
    Hehe. :D Igen, tudjuk mire gondolsz. ;)
    Már fent is van a következő fejezet! ;)

    VálaszTörlés