Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. január 1., kedd

10. fejezet


10. fejezet
Hollóhát-Griffendél meccs, vagy mégsem?

Ma van a napja a Hollóhát-Griffendél kviddicsmeccsnek. Kicsit izgulok, sőt valójában nagyon is izgulok. Ez lesz életem első kviddicsmeccse. Épp reggelizünk, de egy falatot sem bírok enni.
-Pedig muszáj enned valamit!
-De Hermione! Egy falat sem menne le a torkomon- mondtam. Úgy látom, a bátyámnak sincs valami sok étvágya. Ő se nyúlt hozzá a reggelijéhez.- Felmegyek a klubhelyiségbe.
-Várj! Megyek veled!
-Nyugodtan fejezd be, Mio! Feltalálok egyedül is!- szóltam, majd elindultam a Griffendél-torony felé. Már majdnem a Griffendél-toronynál jártam, amikor valaki a nevemet kiabálta.
-Bella!
-Mi van?
-Tessék. Ezt neked hoztam- mondta Malfoy.
-Megmondtam, hogy nem vagyok éhes!
-Tudom! De muszáj enned valamit, ha nem akarsz rosszul lenni, leesni a seprűről, utána meg a Gyengélkedőre kerülni! Szóval, jó étvágyat!
Háát…asszem Malfoynak igaza van.
-Köszi. Ez málnalekváros?
-Igen. Talán utálod?
-Nem. Ez a kedvencem.
-Akkor jól tudtam- mondta Malfoy.
-„Jól tudtam”? Mégis honnan vetted, hogy ez a kedvencem?
- A bátyád mondta. Tudod, sokat beszélgetünk rólad.
-Nektek nincs jobb dolgotok annál, minthogy engem beszéljetek ki?
-Úgy látom, ha dühös vagy, akkor jobb az étvágyad- szólt Malfoy, amikor látta, hogy már két pirítóst megettem.
-Tudod, Malfoy, azzal sokkal többre mennénk, ha befognád a szád!
-Gonosz vagy!
-Nálad nem lehetek gonoszabb! Na jó, nem érek rá itt veled csevegni. Sietek! Úgyhogy szia!
-Szia!
Felmentem a klubhelyiségbe. Még volt két óra a meccsig. Gondoltam, addig is tanulmányozom a kviddicst, ezért kölcsönvettem Dantól a kviddicses könyvét. Szerintem nem fog neki örülni, hogy csak úgy kivettem a „féltve őrzött” dobozából, de kit érdekel.
Elkezdtem olvasni a könyvet. Az eleje dög unalom volt. Egyszer csak lépteket hallottam, asszem most jön Daniel.
-Te jó ég! Veled meg mi történt?- kérdeztem.
-Semmi- felelte Harry, mivel ő jött és nem a bátyám.
-Harry!
-Mondom, hogy semmi!
-Potter!
Harry megütközve nézett rám. Még sosem hívtam Potternek.
-Jaj, Harry! Ne mondd, hogy semmi. Ha nem történt volna semmi, akkor nem lenne tiszta vér az arcod.
Harry már nem tudott válaszolni, mivel már aléltan feküdt a padlón. Te jó ég! Most mit csináljak? Hívok segítséget, mivel egyedül nem bírom felvinni a gyengélkedőre. Bár varázslással eltudnám vinni, de amilyen idegállapotban most vagyok.
-Ron! Ron!
-Nyugi, Bella! Mi történt?
-Harrynek megfájdult a sebhelye és elájult.
-MI?
-Gyere! Segíts felvinni a gyengélkedőre!
-Persze! Jövök! De akkor mi lesz a kviddicsmeccsel?
-Jaj, Ron! Kit érdekel az a hülye kviddicsmeccs! Harry annál sokkal fontosabb!
Ronnal nagy nehezen felvittük Harryt a gyengélkedőre.
-Ugye nem lesz semmi baja?
-Nem- felelte Ron.- Akkor itt maradsz vele?
-Aha.
-Oké. Akkor én szólok Hermionénak meg McGalagonynak, hogy Harry nem tud játszani- mondta Ron, majd elment.
A gyengélkedőn még voltak egy páran. Szegény Madam Pompfreynak lesz elég dolga.
-Bella?- hallottam a hátam mögött Malfoy hangját.
-Mi van?- kérdeztem, úgy, hogy hátra se néztem.
-Te mit keresel itt?
-Nem tartozi…Te jó ég! Mi történt veled?- kérdeztem, miután megfordultam.
-Á, semmi. Csak összeverekedtünk Potterrel.
-Mint az óvódások! Mégis mi volt az a kicsi, hülye dolog, ami miatt összeverekedtetek?
-Te. Miattad verekedtünk.
-MI? De miért?
-Hidd el nekem, ezt jobb ha nem tudod.
Hát, szerintem Malfoynak egyáltalán nem lehet hinni. De inkább hagytam a dolgot, mivel még voltak egy páran a gyengélkedőn, akik a mi kis „beszélgetésünket” hallgatták.
-És a karoddal mi történt?
-Asszem eltört.
-Akkor ez azt jelenti, hogy egy pár hónapig nem tudsz vele semmit se csinálni. Táncolni se. Így legalább nem kell veled táncolnom a bálon meg a próbákon- mondtam kárörvendve.
-De nem biztos, hogy eltört.
Köhögést hallottunk.
-Harry! Jaj, Harry! Ugye már jobban vagy?- kérdeztem Harryt, aki időközben felébredt.
-Mi van a kviddicsmeccsel?
-Nem tudom- feleltem. Ekkor jutott eszembe, hogy most kéne lennie a meccsnek.
-Áttették egy másik időpontra- mondta Malfoy.- Hallottam, amikor McGalagony mondta Weasleynek.


folyt.köv

Linda&Dina


3 megjegyzés:

  1. Harry és Malfoy Bella miatt így verekednek? Az oké, hogy Malfoy, de Harry? Na, most már még kiváncsibb vagyok a kövi fejezetre. Tök jó lett ez a feji is! Várom a folytatást! Megérdeklődhetem, hogy felrakjátok e majd a továbbvilágra?

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! ;)
    Igen, Harry és Malfoy Bella miatt így verekednek. :D Történetünk tartogat még izgalmakat és meglepetéseket..... ;)
    Még nem döntöttük el, majd még meggondoljuk. ;)

    VálaszTörlés
  3. Harry és draco olyanok, mint két kan macska.

    VálaszTörlés