Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. január 19., szombat

14. fejezet


14. fejezet
Hugrabug- Griffendél meccs

Beköszöntött a tavasz. Újra kezdetét vette a kviddics-szezon. Minden nap keményen edzettünk, mivel a hétvégére tűzték ki a Hugrabug- Griffendél meccset.
Az elmúlt pár hónap nem telt eseménytelenül. Többek között a Danieltől kapott karkötő néha elég hülyeségeket mutatott, főleg akkor volt fekete színű, amikor Malfoyról vagy Malfoyjal beszéltem. És ha már nála tartunk. Hazugnak nyilvánított, amiért hazudtam neki azzal kapcsolatban, hogy járok George Weasleyvel. De könyörgöm! Azt még azelőtt mondtam neki, mielőtt összejöttem volna George-dzsal. És különben is, mi köze Malfoynak a szerelmi életemhez?!
Kiléptünk a pályára. Sütött a nap, a szél csak egy picit fújt. Tökéletes idő egy kviddics meccsre. A kommentátor Lee Jordan volt. Angelina kezet fogott Cedric-kel. És kezdetét vette a meccs.
-…és felrepül a kvaff!- kiáltotta Lee a mikrofonba. –A Griffendél egyik hajtója, pontosabban Bella, megszerzi. Szép volt Bella! Nem semmi ez a lány! Kicselez két Hugrabugost, majd passzol, egy vissza passz, és Bella lő! Ez az! Tíz-null a Griffendél javára! Jól választottál George!
-Na de Jordan!
-Bocsánat tanárnő! Szóval…az állás tíz-null a Griffendél javára. De most a Hugrabug szerzi meg a kvaffot, támad és…a fenébe! Az állás tíz-tíz. Kiegyenlített a Hugrabug!
Vetettem egy mérges pillantást Danielre. Nem igaz, hogy ezt nem tudta kivédeni! Na jó, még nagyon az elején vagyunk, még bármi történhet…
-…és a kvaff újra a Griffendélnél! A két lány folyamatosan passzol egymásnak, közben ügyesen kicselezik a Hugrabugosokat és Bella lő! Ez az! A Griffendél újra átvette a vezetést! Szép volt Bella!
-Köszi!- tátogtam le Leenek.
-Jut eszembe. Ha esetleg szakítanál George-dzsal, akkor esetleg te meg én…
-Jordan! Ha még egyszer rá kell szólnom egy ilyen beszólás miatt, gondoskodni fogok róla, hogy soha többet ne kommentálhasson kviddics mérkőzést!
-Elnézést tanárnő! Többet nem fordul elő!
Én csak mosolyogtam ezen az egészen, George viszont egy „Ezért még számolunk”- ot tátogott le Leenek.
Egy darabig még folytatódott ez a váltogatás. Egyszer mi lőttünk gólt, utána a Hugrabug, majd egyszer csak Harry elkapta a cikeszt.
-És Harry Potter elkapta a cikeszt! Győzött a Griffendél!
Ez az! Ügyes vagy Harry! Na, most legalább már nem fogják utálni Cedricet. Mert elméletileg Ron és Harry azért utálták Cedricet, mert tavaly a csapata legyőzte a Griffendélt. Vagy nem?
-Ügyes voltál Harry! Gratulálok!- mondtam, majd megöleltem a fiút.
-Köszi! Te is ügyes voltál!
-Szép volt lányok és fiúk!- mondta Angelina.- Mindenkinek gratulálok! Mindenki nagyon ügyes volt! El se hiszem, hogy megnyertük a házkupát!
-Gratulálok gyerekek!- szólt az ekkor érkező Lee.
-Kérlek, ne csinálj semmi hülyeséget- súgtam oda George-nak.- Biztos nem gondolta komolyan. Főleg, ha olyan, mint ti.
-Na jó. De csak a te kedvedért- mondta George, majd megcsókolt.
-Kösz Lee- köszönte meg Fred.
 ***
-Nem gondoltam volna rólad, hogy összejössz egy Weasleyvel- mondta egyik nap Malfoy.
-Ezt már három hónappal ezelőtt megmondtad! És ha már itt tartunk… Azt gondoltad volna az állítólagos legjobb barátodról, hogy összejön Hermionéval?
-Mi? Daniel azzal a kis sárvérűvel jár?
-Mi?- kérdezte Ron a hátam mögött.- Hermione a bátyáddal jár???
-Igen.
-És erről én miért nem tudok?
-Nocsak Weasley! Féltékeny vagy?
-Fogd be Malfoy!
Ja igen. Daniel összejött Mioval! Ennek az egész dolognak csak én örültem.Szerintem összeillenek. Voltak viszont olyanok, akiknek nem tetszett ez a kapcsolat. Pl. Malfoy, aki Dan legjobb barátja volt, nem gondolta volna, hogy a bátyám beleszeret egy „sárvérűbe”. A másik Ron volt, aki szerintem szerelmes Hermionéba. Asszem mindketten azon lesznek, hogy szétválasszák őket. De ezt nem fogom hagyni! Bár… asszem ez lenne az első ügy, amikor megvédem Danielt. Remélem Ron nem fog össze Malfoy-jal a közös „ügy” érdekében. Talán van annyi esze, hogy nem alacsonyodik le az ő szintjére.

folyt.köv

Linda&Dina

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, egyre izgalmasabb :)
    Egyébként olvastam, hogy már megadtátok Victoriának a történet adatait, jó az, ha azokat írom az oldalamra?

    VálaszTörlés
  2. Hellósztok!
    Egy kis díj nálam :D Nézzetek be!!
    Puszi,Lena

    VálaszTörlés
  3. Ugyan olyan jóóóó, mint az eddigiek! Én viszont remélem összefognak, mert az nagyon érdekes lenne. Várom a folytatást! Nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Raven: Köszönjük szépen! :) Természetesen megfelel, ha azokat írod. ;)
    Lena: Nagyon szépen köszönjük! :)
    Victoria: Köszönjük! :) Nos, a folytatást már fel is tettük. ;) Erről az összefogásról pedig még a későbbiekben hallani fogsz...... ;)

    VálaszTörlés
  5. Lee tök olyan, mint a könyvben. ott is ilyen kommnetárjai voltak. Vagy olvastam pár éve egy ficet, amiben meg Luna volt Lee utódja a kommentátori poszton. Na az ő szövegein - hiába angol volt -, majd megborultam a röhögéstől.

    VálaszTörlés