Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. január 5., szombat

11. fejezet


11. fejezet
A Roxmorts-i hétvége

Harry hamar gyógyult. Malfoynak mégsem tört el a karja, pedig már reménykedtem abban, hogy nem kell vele táncolnom. A múlt héten megvolt a Hollóhát-Griffendél meccs is, amit megnyertünk! Hála Harrynek!
A mostani hétvégére tervezték a Roxmorts-i kirándulást. Már nagyon várom! Bár nem vagyok annyira boldog, hisz Hermione, Ron és Harry nem jönnek le. Mio a sok tanulás miatt, a fiúknak pedig büntetőmunkájuk lesz.
 ***
-Hozzak nektek valamit Roxmorts-ból?- kérdeztem Hermionét, Ront és Harryt.
-Köszi, de nem kell. Lehet, hogy a büntetőmunka után mi is lemegyünk- felelte Ron.
-Oké. Akkor én megyek. Sziasztok!
-Szia!
Lementem a Nagyterembe. A legtöbb gyerek már ott volt. Megkerestem Danielt (akit természetesen Malfoy társaságában találtam meg), majd velük együtt lementem Roxmortsba. Persze előbb Frics ellenőrizte a listát.
-Gyönyörű ez a hely!- mondtam.- Bárcsak itt lennének Ronék is!
-Jaj, Bella! Itt vagyok én- szólt Dan,- és Draco is!
Na, ő aztán kell ide!
-Ha gondoljátok, körbevezetlek titeket. Úgy ismerem ezt a helyet, mint a tenyeremet.
-Jó ötlet, Draco!
Mivel nem volt más választásom, velük mentem. Malfoy megmutatott pár boltot, ahol be is vásároltam a karácsonyi ajándékokat. Utána beültünk a Három Seprűbe egy vajsörre. Miután megittuk a vajsöreinket, tovább indultunk.
-Ez pedig itt a Szellemszállás!- mondta Malfoy.
-Hm…Szellemszállás! Jól hangzik, ugye Dan?- kérdeztem egy sejtelmes mosoly kíséretében.
-Mi ez a sejtelmes mosoly?
-Menjünk be!- jelentettem ki határozottan.- Nézzünk körül!
-Csak egy bökkenő van- szólalt meg Malfoy.- Az, hogy innen nem lehet bemenni. Roxfortból lehetne, de ott pedig elállja az utat a Fúriafűz.
Erről már elég sokat hallottam. Harryék meséltek egy pár dolgot, pl. azt, hogy hogyan lehet bejutni a Szellemszállásra! 

-Akkor a Roxfortból megyünk be!
-Nem hallottad, hogy mit mondott Draco? Elállja az utat a Fúriafűz!
-Azt csak bízd rám! Na, jöttök?
-Szerintem ez nem jó ötlet! És ezzel megszegnénk a szabályokat!
-Ugyan már, Dan! Mikor érdekeltek téged a szabályok? Mondd meg őszintén, hogy félsz! Különben nem muszáj velem jönnöd! Majd megyek egyedül.
-Na jó-adta be a derekát a bátyám.- De ha valami baj lesz…
Visszamentünk a Roxfortba. Onnan pedig egyenesen a Szellemszállás felé vettük az irányt. Ügyesen kikerültem a Fúriafűzt, majd megérintettem azt a bizonyos ágát. Ezzel szabaddá tettem az utat.
-Ezt meg honnan tudtad?- kérdezte Malfoy.
-Nem mindegy? Az a lényeg, hogy bent vagyunk.
Elértük a Szellemszállást. Daniel szerint elég ijesztő, szerintem tök szupi volt. Felmentünk az emeletre.
-Még mindig azt mondom, hogy rossz ötlet volt idejönni.
-Én meg még mindig azt mondom, hogyha nem tetszik, fordulj vissza!
-Miért baj az, ha aggódom? Mi lesz, ha valami bajunk esik?
-Jaj, Dan! Nem lesz semmi ba…áááá!
Nem vettem észre, hogy be van szakadva a padló, ezért leestem, illetve estem volna…
-Bella!- hallottam a fiuk kiabálását. Majd egy nagy reccsenés…Malfoy elesett, de az egyik kezével elkapta a karom.
-Daniel! Nem segítenél?
-Persze, jövök már Draco!
A bátyám segített Malfoynak felhúzni.
-Köszönöm!- mondtam.- Jól vagy?- kérdeztem Malfoyt.
-Azt hiszem most tört el a karom!
Erre nem tudtam mit mondani, csak rámosolyogtam.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jóóóó lett! Hát ez a Malfoy. Szegény kar megvan áldva a kazdájával :)

    VálaszTörlés
  2. Inkább Drcot kéne gyepálni, és nem szegény Harryt. A mugli rokonai azt teszik minden nyáron, hogy őt piszkálják.

    VálaszTörlés