Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2012. december 30., vasárnap

9. fejezet


9. fejezet
Az első táncóra

Elérkezett a november. Két hete volt a kviddics- válogatás. Szerencsére bekerültem a csapatba. Én lettem az egyik hajtó. Először alig akartam elhinni. A bátyám szerint ezt „Draconak” köszönhetem, mivel ő „tanított” meg repülni és kviddicsezni. Ja, Daniel is bekerült a csapatba, és jövő hétvégére tűzték ki a Griffendél-Hollóhát meccset.
Jelenleg a Nagyteremben ülünk, mert Dumbeledorenak és McGalagony professzornak fontos bejelentenivalója van.
-Kedves Diákok! Elérkezett ez a nap is. Tegnap volt a határideje annak, hogy mindenki párt válasszon magának és leadja a házvezetőtanárának. Nos, a papírokat megkaptuk, és minden házból kiválasztottunk egy párt, akik a nyitótáncot fogják táncolni a bálon.
-A Griffendélből- szólalt meg McGalagony- Bellatrix Evans és George Weasley.
Ezt nem hiszem el! Pont én? Nem lehetett volna valaki más? Például Dan? Bár imádok táncolni, de…
-A Mardekárból- folytatta McGalagony professzor- Pansy Parkinson és Draco Malfoy. A Hollóhátból Cho Chang és Cedric Diggory. A Hugrabugból pedig Ashley Brown és Oliver McLaren. Kérem a párokat, hogy ma délután háromra jöjjenek a Nagyterembe. Ma lesz az első táncórájuk.
-Pont annak a bájgúnárnak kell táncolnia?- kérdezte Ron.
-Te meg kiről beszélsz?- kérdeztem vissza.
-Diggoryról, ki másról.
-Cedric egyáltalán nem bájgúnár!- mondta Hermione.- Csak azért utálod, mert tavaly a Hugrabug legyőzte a Griffendélt. Különben is, Cedric prefektus és iskolaelső!
-Én is utálom- szólalt meg Harry.
-Te is ugyanazért utálod.
-Nem. Én azért utálom, mert elvette tőlem Chót. Vele akartam menni a bálba.
-Miért Potter? Te nem Bellával akartál menni?- mondta egy hang a hátam mögött.
-Tűnj innen, Malfoy!
-Nyugodj meg, nem hozzád jöttem. Bella!
-Igen?- kérdeztem, miután megfordultam.
-Csak gratulálni akartam.
-Kösz.
-Akkor találkozunk háromkor.
 ***
-Na, Bellus? Indulhatunk?
-Fred! Hol van George?- kérdeztem.
-Én vagyok George.
-Aha! Én meg a királynő, nem?
-Na, jó. Fent van a szobában. Mindjárt jön. Amúgy honnan tudtad, hogy nem én vagyok George?
-Varázslás- mondtam, majd rámosolyogtam Harryre.
Nem sokkal később jött George, és lementünk a Nagyterembe.
-Örülök, hogy mindenki itt van. Akkor kezdjük is el! Álljanak fel! A lányok egyik kezükkel  fogják meg a fiúk vállát, a fiúk pedig a lányok derekát.
-És a másik kezünkkel mit csináljunk?- kérdezte Malfoy.
-Azzal fogd meg Pansy kezét, te idióta!- feleltem.
-Miss Evans!
-Bocsánat tanárnő!
McGalagony ezután még elmondta a többi dolgot, amit tudnunk kell, majd az igazgatóval bemutatták a táncot.
-Ennyi lenne az egész. És még mielőtt elfelejtem. Dupla-Páros tánc lesz!
-Dupla-Páros tánc? Ezt, hogy érti tanárnő?- kérdeztem.
-Nemsokára megtudja, Miss Evans. És most kezdjenek el táncolni!
Elkezdtünk keringőzni. Miután befejeztük az első lépéseket, McGalagony közbeszólt.
-És most a fiúk pörgessék át a lányokat egy másik fiúhoz. Természetesen nem össze-vissza. Ennek is megvan a sorrendje. A Griffendél a Mardekárhoz, a Mardekár a Hollóháthoz, a Hollóhát a Hugrabughoz, a Hugrabug pedig a Griffendélhez.
Ennél jobb már nem is lehetne. Malfoyjal kell táncolnom!
George átpörgetett Malfoyhoz. A fiú átfogta a derekam ,a másik kezével pedig megfogta a kezem, majd rám mosolygott. Én visszamosolyogtam, majd megfogtam a vállát és elkezdtünk keringőzni. Nem szívesen vallom be, de a tánc Malfoyjal sokkal jobban ment, mint George-dzsal.
-És most a fiúk emeljék fel a lányokat!- adta ki az utasítást a tanárnő.
-Ha ledobsz, megöllek!- mondtam Malfoynak.
-Nem foglak leejteni. Vigyázok rád!
Már megint ez a „Vigyázok rád!”. Mi van? Malfoy lett az őrangyalom?
-Nagyon szépen megy Önöknek a tánc, Miss Evans és Mr Malfoy!- dicsért meg minket a tanárnő.
-Ahhoz képest, hogy negyed órával ezelőtt még azt se tudtad, hogy mit kell csinálni a másik kezeddel…
-Nagyon is jól tudtam, hogy mit kell csinálni. Csak az időt akartam húzni, hogy minél később keljen hozzáérnem Parkinsonhoz.
-Miért? Nem jársz Pansyvel?
-Parkinsonnal? Na, már csak az kéne, hogy járjak vele. Gyűlölöm a csajt, úgy ahogy van.
-De Pansy szeret.
-Szeressen, engem úgyis mindenki szeret- mondta Malfoy.
-Mindjárt ránk szakad a plafon… akármennyire is utálod Pansyt, és nem jársz vele, akkor is ezt a negyed órát igazán kibírod. Én is kibírlak téged, pedig hidd el én is utállak.
-Kösz. De ha már a járásnál tartunk…Te jársz Weasleyvel?
-Milyen Weasleyvel?
-George-dzsal, vagy hogy hívják.
-Semmi közöd hozzá! De ha már egyszer megkérdezted…nem. Nem járok vele.
-Akkor jó.   

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! Tippelhetek? A gyűlöletből szerelem az Malfoyra és Bellára vonatkozik? Várom a folytatást! Nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :)
    Igen, rájuk vonatkozik. ;)

    VálaszTörlés
  3. Bella és Draco kapcsolata olyan, mint Lilyé és Jamesé.

    VálaszTörlés