Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. január 20., vasárnap

15. fejezet


15. fejezet
Végzősök bálja

Dumbledore bejelentette, hogy idén megrendezik a „Végzősök bálját”. Ennek nagyon örültem, mivel a karácsonyi bál is nagyon jól sikerült, és nagyon jól éreztem magam. Az igazgató még azt is mondta, hogy ha idén jól sikerül a bál, akkor az elkövetkezendő években is megrendezzük. Ja, és hogy a „Végzősök báljára” is válasszunk párt magunknak. Gondolom most is George-dzsal megyek. Bár eddig még nem kérdezett meg. Vagy ő ezt alap dolognak tartja?
-Bella!
-Szia Cedric!
-Szia! Az egész suliban téged kereslek.
-Miért?
-Kérdezni akarok valamit.
-Mit?
-Jössz velem a bálba?
-Igen- vágtam rá azonnal.
-Szuper!
-Cedric!- kiabált valaki a hátunk mögött.
-Megyek már! Bocs, most mennem kell! Szia!
-Szia!
Te jó ég! Én „igen”-t mondtam Cedric Diggorynak! Mit fog ehhez szólni George? Tennem kell valamit!
-Angelina!
-Igen?
-Ööö…megkérhetlek valamire?
-Persze- felelte a lány.
-Könyörgök hívd el George-ot a bálba!
-Miért? Nem vagytok együtt?
-De. De én már mással megyek a bálba, és nem szeretném, hogy megsértődjön.
***
-Bella!
-Igen?
-Mondanom kell valamit- szólt George.- De kérlek ne haragudj rám!
-Mit szeretnél?
-Hát, ööö…
-Nyögd már ki!
-Na jó. Az a helyzet, hogy nem tudunk együtt menni a bálba. Sajnálom! Kérlek ne haragudj!
-Semmi baj. Majd megyek mással.
~Huhh, köszi Angelina! Örök hála!~
-Biztos nem baj?
-Tuti.
-Szeretlek!
-Én is!
***
Közeledett a bál napja. Leültem az egyik fotelra a Griffendél klubhelyiségében, és az anyáéktól kapott „1001 tipp tini bosziknak” című könyvet olvasgattam valami szép frizura után kutatva. Daniel a kviddics könyvét olvasgatta, de szerintem csak nézett ki a fejéből.
-Mi a baj Dan?
-Megyünk együtt a bálba?- kérdésre kérdéssel felelt. Most sem csalódtam benne. Ha valami baja van, sose mondja meg az igazat. Mindig kitér a válasz elől.
-Miért? Te nem Mioval mész?
-Nem.
-Hogyhogy?
-Mert ő Ronnal megy.
Ebben a pillanatban jöttek a többiek. Hermione, Harry, Ron, a Weasley ikrek, és még pár Griffendéles. Az előbbiek leültek közénk és beszélgetni kezdtek. Nem igazán érdekelt a téma, ezért inkább folytattam az olvasást. Viszont az egyik mondatra felkaptam a fejem.
-…és te, Harry?
-Choval.
-Choval? Ő nem Diggoryval megy?
-Nem. Szakítottak.
-Aha. És akkor Diggory kivel megy?
Ez volt az a mondat, amire felkaptam a fejem. Kicsit megijedtem. Bár nem tudom mitől, hisz nem tudhatják, hogy én megyek Cedric-kel a bálba.
-Nem tudom. De nem is érdekel. Az a lényeg, hogy én Choval megyek.
-Jut eszembe…Bella!
-Igen?
-Diggory keresett.
-Már megtalált.
-És mit akart?
-Kiolvasta a könyvet, amit kölcsönadtam neki- mondtam teljes nyugalommal. Amikor elkezdtem ezt a mondatot, a karkötőm egyből fekete lett. De szerencsére csak én vettem észre.
***
Elérkezett a bál napja. Fél hat körül nekiálltam készülődni. Felvettem a bordó báli ruhámat, megcsináltam a hajam, és kisminkeltem magam. Miután végeztem, lementem a Nagyterem elé, mivel úgy beszéltük meg Cedric-kel, hogy ott találkozunk.
-Bocs, hogy késtem.
-Semmi baj- felelte.- Gyönyörű vagy!- mondta, majd megpörgetett.
-Mr.Diggory!
-Igen tanárnő?
-Az igazgató úrra úgy döntöttünk, hogy ez a bál is kezdődjön egy nyitótánccal- kezdte McGalagony.- Minden házból kiválasztottunk egy végzőst, aki a párjával együtt fogja a nyitótáncot táncolni. A Hugrabugból Önre gondoltunk. Á, látom, Miss Evans a párja. Csodálatos! Miss Evans-nek úgyis nagyon jól ment a tánc a karácsonyi bálon. Nem kell megijedni, egy egyszerű angol keringőt kell táncolni.
-Köszönjük tanárnő!
Ezt nem hiszem el! Na, asszem ezt hívják úgy, hogy: GÁZ! Totális lebukás! Az egész suli tudni fogja, hogy Cedric Diggoryval jöttem a bálba. Vajon mit fog ehhez szólni George? Várjunk csak! Elméletileg neki előbb megvolt a párja, mint nekem. Úgyhogy nincs miért aggódnom. Majd azt mondom George-nak, hogy Cedric volt az egyetlen, akinek még nem volt párja.
-Készen állsz?- kérdezte Cedric. Észre se vettem, hogy így eltelt az idő. Már mind a három páros ott sorakozott mögöttünk.
-Aha.
-Akkor: hölgyem?- kérdezte a fiú, majd odanyújtotta a karját. Rámosolyogtam, majd belekaroltam és beléptünk a Nagyterembe…

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jóóóó volt, mint minden eddigi fejezet! Na, George megvan, de Malfoy mit fog szólni? Ó szégényke bizti elmegy sírni a WC-be. Az előzetesben lévők erre a részre vonatkoztak, nem? Erre a bálra? Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! :)
    Nos, az előzetesben lévő báli rész, tényleg erre vonatkozott, de a Malfoy-os mosdós jelenet nem. ;)

    VálaszTörlés
  3. Keverednek a dolgok látom. Bella Cedrickkel, George aliciával, Harry meg Choval.

    VálaszTörlés