Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2012. december 25., kedd

8. fejezet


8. fejezet
Tekergők Térképe

-Kijössz egy kicsit gyakorolni?- kérdezte a bátyám.- Holnap lesz a válogatás.
-Persze- feleltem. Most már imádom a kviddicst. És úgy döntöttem, hogy jelentkezek!
-Na, melyik posztot pályázod meg?
-Hajtó szeretnék lenni- feleltem.- És te?
-Őrző.
-Szuper. Akkor tudunk együtt gyakorolni! Készen állsz?
Lejátszottunk egy gyors meccset. Tízszer dobtam Danielnek. Ő abból kettőt védett ki.
-Bocs, Dan, de nem hinném, hogy bekerülsz a csapatba. Ennyire gyenge még sose voltál!
-Nem én vagyok gyenge, te vagy túl jó!
-Köszi- mondtam.
-Figyi, Bella!
-Igen?
-Leszel a párom a bálon?
-Jaj, Daniel! Ne légy ilyen nyuszi!
-Te meg miről beszélsz?
-Mindenki tudja, na jó, csak én tudom, hogy Hermionéval akarsz menni a bálba. A Griffendélbe kerültél, szóval légy bátor, állj oda elé és kérdezd meg, hogy menne-e veled a bálba!
-Asszem igazad van. De ha nemet mond, jössz velem a bálba?
Végiggondoltam a tegnapi beszélgetésünket Mioval. Felidéztem, hogy miket mondott Hermione: „A bátyád olyan kedves, aranyos és még okos is. Sőt, még prefektus is…olyan jó lenne, ha vele mehetnék a bálba!”
-Akkor igen- mondtam mosolyogva.
***
-Szia Bella!
-Szia Harry!
-Ööö…Bella!
-Igen?
-Hát, ööö..... csak azt akarom megkérdezni, hogy leszel a párom a bálon?
-Bocs, Harry, de már mással megyek a bálba.
-Ó, értem.
-Sajnálom!
-Hát, majd máskor. Ja, még valami. Sokszor kevered össze a Weasley-ikreket?- kérdezte Harry.
-Már megtudom őket különböztetni. Bár, néha bizony el kell gondolkodnom azon, hogy vajon melyik jön szembe velem a folyóson.
-Akkor adok valamit! Gyere velem.
-Oké.
Fogalmam sem volt arról, hogy mit akar nekem adni Harry. Így hát követtem őt, egyenesen fel a Griffendél-toronyba, onnan pedig a fiúk szobájába. Harry egy dobozt húzott ki az ágya alól. Abból még kivett egy papírt.
-Ez meg mi?
-Ez? Ez a Tekergők Térképe. Tavaly kaptam Fredtől és George-tól.
-Szóval ez az a térkép, a mivel tavaly le…
Te jó ég! Majdnem elmondtam Harrynek, hogy tudok a tavalyi Roxmorts-i kiruccanásáról!
-Mondtál valamit?- kérdezte a fiú.
-Semmi fontosat, csak hangosan gondolkoztam. De hagyjuk.
-Oké. Szóval ez a térkép Roxfort és Roxmorts térképe. Minden titkos alagút rajta van. Persze, nem csak a titkos alagutak. Én például arra használtam, hogy megtudjam, ki merre van.
-Aha. És ezt azért akarod nekem adni, hogy tudjam, melyik Weasley jön velem szembe a folyóson?- kérdeztem mosolyogva.
-Igen. Ja, még mielőtt elfelejtem. Ha felakarod tárni, csak koppints rá a pálcáddal és mondd: Esküszöm, hogy rosszban sántikálok! Így!- mondta Harry, majd feltárta a térképet.
-Látod? Itt a Roxfort! Itt vagyunk mi…
-…és ha itt vagyunk mi, és itt van Ron Weasley, akkor ez azt jelenti, hogy itt áll az ajtóban és mindjárt bejön?
-Te jó ég! Csíny letudva!- szólt Harry, majd odaadta nekem a térképet. Gyorsan zsebre vágtam. Pont az utolsó pillanatban, mivel ekkor nyitott be Ron.
-Ti meg mit csináltok?
-Beszélgetünk- feleltem.
-Ja, értem. Amúgy George keres. Lent van a klubhelyiségben.
-Akkor megyek. Köszi Ron!
-Várj, Bella! Én is megyek veled!- mondta Harry, majd odajött az ajtóhoz.- Beszélni akarok Hermionéval.
-Jaj, Harry! Pont most? Most akartalak kihívni egy varázsló-sakk párbajra- szólt Ron, miközben a cuccai közt kutatott.
-Na jó, nem bánom! Játszunk egyet!
-Oké. Pár perc és megtalálom.
-Köszi a térképet Harry!- mondtam tátogva, majd adtam egy puszit a fiúnak.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! Ron itt nem tud a térképről, vagy nem tetszene Ronnak, hogy Harry oda adja a térképet Bellának? Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :)
    Nos, Ron természetesen tud a Tekergők Térképéről, de azt nem nézné jó szemmel, ha Harry továbbadná ezt a kincset Bellának. Hiszen már akkor is úgymond ki volt akadva, hogy a Weasley-ikrek nem neki adták oda, hanem Harrynek. ;)
    Már fel is tettük a következő fejezetet! ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát a Térkép jogos örököse Harry. És ha Bella a közeli rokona, akkor közvetve ő is.

    VálaszTörlés