Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2012. december 22., szombat

6. fejezet


6. fejezet
Megismerkedés Harryékkel és a beosztás

A Weasley- ikrek még sokat meséltek magukról, na és persze a Roxfortról!
-Hé, Fred! Már nincs máshol hely! Ideülhetünk?- kérdezte egy vörös hajú fiú az ajtóban.
-Persze öcskös, üljetek csak le.
Bejött a fiú, utána egy göndör, barna hajú lány, majd a végén… Harry Potter.
-Te új vagy itt?- kérdezte a vörös hajú fiú.
-Igen. Most költöztünk Londonba. Amúgy a nevem Bellatrix Evans.
-Örvendek. Én Ron Weasley vagyok.
-Szóval az öcsénk- mondta George.
-Erre magamtól is rájöttem.
-Az én nevem Hermione Granger.
-Szia! Örülök, hogy megismerhettelek.
-Ő pedig itt Harry Potter- szólt Fred.
-Örvendek.
-Tudod, te, hogy kit mutattam be neked az előbb?
-Persze. Harry Pottert, aki legyőzte Vol…öhm, Tudjukkit.
-És ezt csak így mondod? Más lányok…
-Tudom. Más lányok visítozva futnak utána, némelyik autogramot is akar tőle kérni, és amikor megismerik a nyakába ugranak. De gondolom, Harry már unja ezt.
-Hé, Hermione! Miért ilyen ideges csámpás?- kérdezte Ron.
- Nem tudom. Még sose viselkedett így.
-Talán érzi egy másik macska jelenlétét- mondta Harry.
-Szerintem Hópehelyt érzi- szóltam.
-Kit?- kérdezték egyszerre mind az öten.
-Hópehelyt. A macskámat.
-Aha.
Az út hátralévő részében még sokat beszélgettünk. Hermionéval nagyon jól megértettük egymást, persze a többiekkel is. Egyszer csak megállt a vonat. Úgy tűnik, megérkeztünk.
-Elsősök, ide hozzám!- mondta egy hang.
Mivel én csak új voltam, ezért nem mentem oda.
A Roxfort nagyon szép volt. A mennyezet olyan volt, mint az égbolt.
-Bella!
Az ámuldozásomból Malfoy ábrándított ki.
-Igen?
-Csak sok sikert akartam kívánni. Remélem, a Mardekárba kerülsz!
~Én meg remélem, hogy nem~ gondoltam magamban.
-Köszi!
Nem sokkal később, miután Malfoy elment jöttek a Weasley- ikrek.
-Hé, Bellus!- mondta George.- Remélem, a Griffendélbe kerülsz!
-Én is!
-Sok sikert!
Miután Fredék elmentek, jött egy őszes hajú boszorkány, aki azt mondta, hogy kövessem, mivel a bátyámat meg engem osztanak be először. Később kiderült, hogy Minerva McGalagonynak hívják, és hogy ő a Griffendél házvezető tanára. Nemsokára elkezdődött a beosztás. Az igazgató mondott egy pár szót, majd átadta a szót McGalagonynak.
-Aki hallja a nevét, kérem jöjjön ide! Az elsősökkel együtt két új tanulót is beosztunk, egy negyedikest, és egy hatodikost. Akkor kezdjük el. Bellatrix Evans!
~Te jó ég, ez én vagyok. Csak nyugi, nem lesz semmi baj~ Kiléptem a tömegből, majd leültem a háromlábú székre és a fejembe húztam a süveget. Minden szem rám szegeződött, főképp a Weasley- ikrek, Ron, Hermione, Harry, Malfoy és persze Dan figyelt.
-Hm…lássuk csak- szólalt meg a Süveg.- Bátorsága az van bőven, észből sincs hiány. Szorgalmas is…de várjunk csak. Ravaszsága is van bőven. Talán ebből van neki a legtöbb.
Ennél a mondatánál nagyon megijedtem.
~Könyörgök, csak ne a Mardekárba, bárhova, csak oda ne!- esedeztem a Süvegnek.
-Jól meggondoltad? Pedig ott sokra vihetnéd!
~Könyörgök ne oda!
-Hát jó, akkor legyen a …Griffendél!
~Nagyon köszönöm.
Levettem a fejemről a Teszlek Süveget, majd elindultam a Griffendéles asztal felé. Előtte azonban vetettem egy utolsó pillantást a Mardekárosok asztala felé. Malfoy nem tűnt valami boldognak. De kit érdekel! Az a lényeg, hogy a Griffendélben vagyok.
-Gratulálok!- mondták többen is.
-Örülünk, hogy ide kerültél- mondták a Weasley- ikrek.
-Szorítottunk neked!
-Baromi jó, hogy itt vagy!- szólt Ron.
-Köszi! Én is örülök! Olyan…
Ezt a mondatot, azonban már nem tudtam befejezni, mert a tanárnő megszólalt:
-Daniel Evans.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jó! Nagyon jó! Várom a folytatást! Annyira rosz, hogy csak hetente raktok fel felyezeteket :( Addig fújra az oldalamat a kiváncsiság. De nem kicsit nagyon. Akkor én elküldöm a normális adatokkal együtt, direkt nem küldtem el amíg nem múlt el az egy hét. És boldog kárácsonyt kívánok nektek! Nem szeretnétek bannert csinálni az oldalnak? Kirkám az oldalamra, mert az enyémen nem lehet hozzászólást írni. Még egyszer boldog karácsonyt mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! :)
    Most, hogy itt a várva várt téli szünet, megpróbálunk sűrűbben feltenni részeket. ;)
    Rendben van! ;)
    Köszönjük szépen! :) Neked is kellemes ünnepeket kívánunk! :)
    Készítettünk egy bannert, amit megtalálsz jobb oldalon a fejléc alatt. ;)

    VálaszTörlés
  3. Bellának is majdnem ugyanazt mondta a Süveg(aki egyes angol ficekben el van nevezve), mint Harrynek.

    VálaszTörlés