Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2012. december 16., vasárnap

5. fejezet


5. fejezet
Repülés és a vonatút

Alig akartam hinni a fülemnek.
-Neked teljesen elment az eszed? Megmondtam, hogy félek egyedül repülni.
-Nem egyedül fogsz, hanem velem!
-Mi van?
Azzal Malfoy elmondta a csodás kis ötletét.
-Na, azt már nem! Nem ülök fel mögéd a seprűre!- mondtam.
-Felülhetsz Daniel mögé is.
-Na, mögé meg végképp nem.
-De szeretnél repülni!
-Hát, igen.
-Akkor meg mire vársz? Gyere!- szólt Malfoy, majd kinyújtotta felém a kezét.
-Háát, jó- mondtam, majd megfogtam a kezét.- De, ha valami bajom lesz…
-Nem lesz semmi bajod. Vigyázok rád.
 ***
Hamar eltelt ez a három hét. Nem is volt olyan rossz, mint hittem. És már nem félek a repüléstől!!! Köszi „Draco”! Minden nap gyakoroltuk a repülést és már egész jól megy. Na jó, azért még Krum híres műbukását nem tudom megcsinálni, de azért már jó pár dolgot tudok. Na, de most inkább foglalkozzunk a mai nappal. Szeptember 1.-je van. Most indulunk a 9 és ¾- ik vágányra.
-Kíváncsiak vagytok már a Roxfortra?- kérdezte Mrs. Malfoy.
-Én már nagyon- feleltem.
-Én is.
Az út hátralévő részében még sokat beszélgettünk, főleg a Roxfortról.
-Nagyon szépen köszönök mindent Mrs. és Mr. Malfoy.- mondtam, amikor megérkeztünk a pályaudvarra.
-Igazán nincs mit, Bella.
-Akkor én felülök a vonatra. Ti nem jöttök?- kérdeztem a fiúkat.
-Majd később.- felelte Dan.
-Oké.- szóltam, majd felszálltam a Roxfort Expressre. Már volt egy pár diák a vonaton. Kerestem egy üres fülkét, majd leültem és elkezdtem olvasni. Egyszer csak, egy ikerpár jelent meg az ajtóban.
-Nézd csak, Fred- mondta az egyik.- Elfoglalták a helyünket.
-Bocs, nem tudtam, hogy mindenkinek van saját fülkéje. Ha gondoljátok, kimegyek.
-Nem, maradj nyugodtan.
-Köszi.
-Amúgy új vagy itt, nem? Még csak most látlak itt először.
-Igen, nemrég költöztünk Londonba. Amúgy Bellatrix Evansnek hívnak.
-Örvendek. Az én nevem George Weasley.
-Én pedig Fred vagyok. De tudjuk, hogy néha mi vagyunk Gred és Feorge.
Ezen elnevettem magam.
-Úgy látom, megismertem két humorzsákot. Amúgy sokan kevernek titeket össze?
-Á, csak az egész suli meg a szüleink.
Hé, Bella! A bátyád odaül hozzánk. Te nem jössz?- kérdezte Malfoy, aki épp most jött be a fülkénkbe.
-Köszi, de most már maradok itt.
-Hát jó, ha esetleg meggondolod magad…
-… akkor majd átmegyek.
-Várunk!- mondta Malfoy, majd távoztak.
-Te ismered Malfoyt?- kérdezte Fred.
-Ne kérdezd, nem hazudok.
-„Ne kérdezd, nem hazudok”. Mit jelentsen ez?
-Na, jó. A Kviddics- Világkupa döntőn ismertem meg. A szüleim jóban vannak a szüleivel.
-Aha. Értem.

folyt.köv

Linda&Dina

7 megjegyzés:

  1. Jóóóóó lett!

    És mindjárt megírom az oldal szerzőjének, hogy olvassa el a történetet :) Bár nem hiszem, hogy mostanában feltudja rakni, mert nincs sok ideje.

    Várom a következő fejezetet! Nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Ó, és nem találom a történet címét, de azt is meg kéne adni ahoz, hogy elküldjem és... hát nem találom. Amíg nem találom meg jó, hogyha egyelőre, azt a címet íróm meg a szerkeztőnek, hogy Bellatrix Evans története? Remélem jó lesz addig úgy.

    VálaszTörlés
  3. Ja meg, az író(k)hoz jó ha azt írom, hogy Linda & Dina? Egyelőre úgy megírom. Szereplőket is megkell írni, de a legfőbb szereplőket én is letudom, rövid ismertetőnek pedig remélem jó lesz az 1. fejezet elötti szöveg. Figyelmeztetéseket is megkell adni eddig nem volt benne, de ha lesz akkor azt megírnátok? És meg kéne adni a történet stílusát(pl.:humor, általános), szerintem ez általános történet szóval azt adom meg. Remélem jó lesz így.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy megnéztem, hogy hány szóból áll az első fejezet, és a továbbvilágra(www.fanfiction.csodaitok.hu) fellehetne tölteni. Ha akarjátok szívesen kijavítom nektek a történetben a helyesírásihibákat, és ha még nem regiztetek a továbbvilágon, akkor regizhettek és feltölthetitek a továbbvilágra. De ez csak egy ötlet, azért írom le, mert akkor többen olvashatnák a fanciceteket.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Sajnos még nem tudtam elküldeni az említett oldal tulajdonosának, de szeretném megkérdezni, hogy addig felrakhatom e a sajátomra?

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)

    Na, akkor kezdjünk mindent szépen sorjában. :D
    Először is köszönjük szépen a dicséretet! Aranyos vagy! :)
    És akkor most válaszolnánk a kérdésekre. :)
    Történet címe: From hatred love ( Gyűlöletből szerelem)
    Írók: Linda & Dina
    Szereplők: Bellatrix Evans, Daniel Evans, Harry Potter, Ron Weasley, Hermione Granger, Draco Malfoy (és további HP-s szereplők)
    A történet rövid ismertetője: Bellatrix és Daniel Evans egy nagy múltú aranyvérű máguscsalád gyermekei. Párizsból költöztek át Angliába, így mostantól a Roxfort Boszorkány és Varázslóképzőben folytatják tanulmányaikat, ahol kisebb nagyobb titkokra is fény derül.
    Figyelmeztetés egyenlőre nincs, ha a továbbiakban lesz, akkor azt majd természetesen megírjuk! ;)
    Történet stílusa: Inkább romantikus (de általánosnak is mondható)
    Köszönjük szépen a tanácsot, megfontoljuk az ötletet! ;)
    Természetesen felteheted! :) Nagyon szépen köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  7. Bella aztán jól elküldte finoman Malfoyt.

    VálaszTörlés