Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2012. december 9., vasárnap

4. fejezet


4. fejezet
A Malfoy- kúria

-Mi lenne apa, ha engem mégiscsak Emily nénihez vinnél?- kérdeztem, amikor elindultunk.
-Fúj, Bella! Nehogy azt mondd, hogy te ahhoz a banyához akarsz menni?!
-Daniel!- kiáltott apa.
-Bocs, apa.
-Hát, még mindig jobb, mint Malfoy- feleltem.
-Nem tudom, hogy mi bajod van Dracoval- mondta anya.- Még nem is ismered eléggé, és máris véleményt mondasz róla. Különben is, Narcissa a legjobb barátnőm.
-Megérkeztünk!- szólt apa. Kiszálltunk a kocsiból, majd kivettük a csomagjainkat.
-Mindenetek megvan?- kérdezte anya.
-Persze.
-A seprűk is?
-Minek az anya?
-Azért, hogy repülj vele.
-Megmondtam, hogy soha többé nem ülök fel seprűre.
-Jaj, kislányom. Ne mondj ilyeneket.
-Te is ezt mondanád, ha több méterről zuhantál volna le.
-Most mit vagy úgy oda? Életben vagy, vagy nem?- kérdezte Dan.
-Ja, hála apának. De ha ez rajtad múlik, akkor már nem élnék. Bár… nem is tudom mit várok tőled, hiszen te löktél le!
-Látom, megérkeztetek- mondta egy hang a hátunk mögött.- Sziasztok!
-Szia Narcissa!
-Hello!
-Jó napot kívánok, Mrs. Malfoy!
-Gyertek be!
-Köszi, Narcissa, de mi most inkább nem mennénk be! Sietünk!- szólt apa.
-Hát, jó.
-Még egyszer köszönünk mindent!
-Igazán nincs mit!
-Hát, akkor sziasztok. Legyetek jók! Daniel vigyázz a húgodra!
-Nem kell rám vigyázni!- mondtam.
-Sok sikert a Roxfortban!- szólt apa, majd megpuszilt minket. Anya is ugyanígy tett. Aztán beültek a kocsiba, és elmentek.
-Bella! Hol szeretsz aludni?- kérdezte Mrs. Malfoy.- Az emeleten vagy a földszinten?
-Nekem teljesen mindegy- feleltem.- De ha lehet, akkor inkább az emeleten.
-Oké. Akkor te fogsz Dracoval a szobájában aludni, te pedig Daniel a vendégszobában. Bella, csak menj fel a lépcsőn, majd fordulj jobbra.
-Köszönöm Mrs. Malfoy.- mondtam.
~Miért kell nekem mindig igazat mondanom?~ kérdeztem magamtól. Ha most hazudtam volna, akkor nem kéne ezzel a …
-Szia Bella!- köszönt Malfoy.
-Szia!
-Segítsek?- kérdezte, majd elkérte a bőröndjeimet.
-Köszi!
 ***
-Ez egy kviddicsruha, nem?- kérdeztem egyik nap Malfoyt, egy zöld-ezüst ruhára mutatva.
-Az.
-Aha. És mit keres nálad?
-Kinőttem.
-Miért, nálatok nem szokás a kinőtt kviddicsruhát visszaadni?
-De. De Piton megengedte, hogy elhozzam. Nem akarod felpróbálni?- kérdezte.
-Minek?
-Hát, ha a Mardekárba kerülsz, akkor ilyen ruha lesz rajtad, mert gondolom, benne akarsz lenni a kviddics-csapatban, mivel szeretsz repülni meg kviddicsezni.
-Hát, rosszul gondolod. Egyáltalán nem szeretek repülni, sőt gyűlölök repülni.
-De hát miért?
-Hogy miért? Ezt kérdezd meg a bátyámtól!
-Miért nem szeret Bella repülni?- kérdezte Malfoy Danieltől, aki épp most lépett be a szobába.
-Ja, csak történt vele egy kis baleset.
-Egy kis baleset?- kérdeztem.- Majdnem meghaltam!
Azzal elmeséltük Malfoynak azt a „kis” balesetet, ami négy évvel ezelőtt történt.
-De szeretnél repülni, nem?- kérdezte Malfoy.
-Szeretnék, de…félek.
-Ezen könnyen segíthetünk. Megmondom mit foguk csinálni. Repülni fogunk!

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! Várom a folytatást!

    Ha szeretnétek, hogy felkerüljön a www.harrypotter-raven.mindenkilapja.hu című oldalra szívesen szólok a szerzőnek, hogy nézze meg, szerintem tetszene neki :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :) A folytatást már fel is tettük! ;)

    Azt megköszönnénk, ha szólnál az érdekünkben! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jaj. Ő is zuhant vagy 15 métert mi?

    VálaszTörlés