Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. január 27., szerda

64. fejezet

64. fejezet
Titkok és hazugságok

A bál óta egy hét telt el. Lassan az egész iskolának feltűnt, hogy együtt járunk Harryvel. Ron még mindig együtt van Lavenderrel, és Malfoy is Pansyvel.
Átváltoztatástan volt az első óra, de a teremben még elég kevesen voltunk. Az egyik padnál Blaise Zambini, Millicent Bullstrode és Malfoy volt. Harry, Ron és Hermione sem voltak lent, a Griffendélesek közül csak én és Neville, ezért kevesen hallottuk a beszélgetést.
- Tegyük fel, hogy nem jársz Pansyvel. Van, akinek lenne nálad esélye? - kérdezte a lány Dracot, aki meglepődött, de azért válaszolt.
- Nincs. Már nincs - mondta egyszerűen és rám nézett.
Azonnal tudtam, hogy ezzel a megjegyzéssel rám célzott. De nem én tehetek róla, hogy így viselkedik.
Lassan bejöttek Harryék és a többi diák is. Megjelent McGalagony és elkezdődött az óra.
Dupla Sötét Varázslatok Kivédése is volt Pitonnal, ahol rendszeresen a a Griffendéleseket szekálta, a Mardekárosok pedig jót röhögtek ezen.
Ezek után Bájitaltan következett Lumpsluckkal. A Félvér Herceg ismét segített Harrynek, amit Hermione nem nézett jó szemmel.
A többi órán nem történt semmi említésre méltó.

***
 
Blaise Zambini mostanában elég furcsán viselkedik velem. Többször odajött hozzám, és elkezdett olyan dolgokról beszélgetni velem, mint például a kviddics. 
Vacsora  előtt épp a Griffendél asztala felé tartottam, amikor megszólított:
- Bella!
- Igen? - léptem oda az asztalukhoz, ahol Malfoy is jelen volt. Amint észrevette, hogy jövök, azonnal felfigyelt.
- Nem kérsz francia pirítóst? - kérdezte Blaise.
- Nem! - Egyszerűen nemet mondtam.
- Azt hittem, hogy szereted - tárta szét a karját. 
- Nem. Már nem! - mondtam, és szavaimat egyenesen Malfoyhoz intéztem. Néhány pillanatig farkasszemet néztünk és ő rögtön megértette, hogy ez egyedül rá vonatkozik.
Sarkon fordultam, és a Griffendélesek asztalához mentem.
- Mit akart Zambini? - kérdezte rögtön Harry.
- Semmi érdekeset - feleltem, majd kivettem egy szelet francia pirítóst a tálból.
Vacsora után a többiek felmentek a klubhelyiségbe. Ron is, aki nem vette komolyan a prefektusi teendőket. Én azonban vele ellentétben komolyan vettem és elkezdtem járőrözni a folyósókon. Épp befordultam az egyik sarkon, amikor ismerős hangot hallottam:
- ... mondtam már, hogy a következő szállítmánnyal fog érkezni - szólt Malfoy.
- Akkor karácsony körül fogja megkapni, nem? - kérdezte Monstro.
- A tervek szerint igen. Viszont remélem, ti nem felejtettétek el a feladatotokat.
Monstro bólintott, majd elindult a Mardekár klubhelyisége felé. Malfoy viszont sajnos pont arra indult el, amerre én álltam. Mielőtt azonban közelebb érhetett volna, felcsendült Ernie McMillan, a Hugrabug prefektusának hangja:
- Bella, te már ellenőrizted erre a folyósót, nem?
- De.

folyt.köv
Linda&Dina  

2 megjegyzés: