Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. január 1., péntek

59. fejezet

59. fejezet
Exmemoriam

A Griffendél-torony hírdetőtábláján két fontos esemény volt olvasható: az egyik az, hogy október közepére tűzték ki a roxmorts-i kirándulást. A másik pedig.....
- Halloween-i bált rendeznek, olvastátok már? - kérdezte Hermione.
- Azt minden évben megrendezik- szólt Ron.
- De ez nem olyan parti lesz. Itt minden fiúnak kell egy párt választania és a házvezető tanárok a hatodik évfolyamból kiválasztanak minden házból egy fiút és egy lányt, akiknek a nyitótáncot kell táncolni. A Griffendéles lánynak a Mardekáros fiúval, a Griffendéles fiúnak a Mardekáros lánnnyal, a Hollóhátas lánynak a Hugrabugos fiúval, a Hugrabugos fiúnak a Hollóhátas lánnyal.
Ezek után Harryékkel lementünk reggelizni a Nagyterembe. A Mardekárosok asztaa előtt Pansy és Millicent Bulstrode nagyban beszélgettek:
- Te már tudod, hogy kivel mész a halloween-i bálra? - kérdezte Millicent.
- Még nem, de biztos vagyok benne, hogy Draco el fog hívni - nyávogta Pansy.
Itt untam meg a beszélgetést, ezért gyorsan ott hagytam őket.

***

Harryék fent írták a leckéjüket a klubhelyiségben, én pedig úgy döntöttem, hogy sétálok egyet a tó körül. Már egy pár perce kint tartózkodtam, amikor észrevettem, hogy Malfoy ott áll nekem háttal. Úgy döntöttem, hogy beszélek vele.
- Szia! - köszöntem neki, mire ő ijedtében akkorát ugrott, hogy majdnem beleesett a tóba.
- Te meg mit akarsz? - kérdezte nem túl kedvesen.
- Csak nem rossz a lelkiismereted Malfoy?
- Már miért lenne az?
- Mondjuk azért, mert nem válaszolsz Daniel leveleire. A bátyám tőlem kérdezte, hogy mi van veled, de én sem tudom, mivel nekem sem mondod el.
- Az a bajom, hogy te meg a bátyád nem hagytok békén.
- Érdekes módon, tavaly még bármit megadtál volna azért, hogy öt percre szóba álljak veled - mondtam.
- A dolgok és az emberek változnak Evans.
- Nem mindenki Draco - feleltem az utolsó szót egy kicsit jobban kihangsúlyozva.
Erre nem szólt semmit, ezért tovább folytattam:
- Hol van az a fiú, aki újra megtanított kviddicsezni vagy aki francia pirítóst készített nekem bocsánatkérésképpen vagy aki felgyújtotta a házukban a vendégszobát, csak azért, hogy velem lehessen?
- Nem tudom.
- Pont ez a baj! Egyébként pedig Pansy már nagyon várja, hogy elhívd a halloween-i bálra.
- Le lehet szállni a barátnőmről. Foglalkozz inkább Potterrel!
- Barátnő? - kérdeztem vissza. - Igazad van, az emberek tényleg hamar változnak - mondtam gúnyosan.
- Örülék, ha békén hagynál, így könnyebben el tudlak felejteni téged meg az egész családodat. 
Éreztem, hogy szemeim könnyesek lesznek. Tekintetem a karomra tévedt, ahol a Malfoytól kapott karkötő volt. Levettem és Malfoy lába elé dobtam.
- Így talán majd könnyebben elfelejtesz. És én is téged!
- Remek, végre felfogtad Evans.
Mivel erre nem szóltam semmit, Malfoy folytatta:
- Egyébként nem tudom mit vagy úgy oda, tavaly te is ugyanezt csináltad velem.
- Az teljesen más - idéztem tavalyról Malfoy szavait. - Bár, most hogy jobban belegondolok, a tavalyi éned még mindig jobban tetszett, mint a mostani.
- A tavalyi énemnek még nem volt ez a karján - mutatott a Sötét Jegyre a taláron keresztül. 

folyt.köv
Linda&Dina 
 

2 megjegyzés: