Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. január 23., szombat

63. fejezet

63. fejezet
Halloween-i bál

Elérkezett a bál napja. A kviddicsmeccs óta pár nap telt el. Azóta azonban elég sok minden történt. Többek között Ron összejött Lavenderrel és vele is megy a bálba.
- Te kivel mész a bálba? - kérdeztem Hermionét a klubhelyiségben.
- Cormac-kel.
- McLagennel? - tettem fel a kérdést meglepetten.
- Igen. 
Zajt hallottunk. Ron leejtette a sakktábláját. 
- Tudod, aki MAJDNEM a Griffendél őrzője lett - tette hozzá.

***

Ginnyvel és Hermionéval közösen készülődtünk a bálra. Amikor már minden rendben volt, elindultunk a Nagyterembe. Miután leértünk a lépcsőn, McGalagony azonnal odajött hozzánk.
- Miss Evans, beszélnem kell Önnel!
Hermione McLagennel együtt bement a Nagyterembe és Ginny is velük tartott.
- Történtek bizonyos változások a nyitótánccal kapcsolatban - mondta a tanárnő. - Mr. Malfoy nem tud részt venni a bálon. Helyette Vicent Crak lesz a partnere.
Meglepődtem a hír hallatán. Különben is, ki akar Crak-kel táncolni? 
- Mi történt Malfoyjal? - kérdeztem.
- Személyes okok miatt nem tud részt venni.
Én is bementem a Nagyterembe, tíz perccel később pedig már a bevonulózene ment. A párok eltáncolták a nyitótáncot, ami a szám végéig tartott. A tánc után odamentem Crakhez.
- Miért nem jött Malfoy a bálra? - kérdeztem.
- Nem tudom. 
- Nekem McGalagony azt mondta, hogy személyes okai vannak.
- Szerintem csak az a baja, hogy veled kellett volna táncolnia - felelte Crak, majd hátat fordított és a sütemények felé vette az irányt. 
A tánc után volt a díszvacsora. Az asztalok és az egész terem kísértetiesen volt feldíszítve. Pár szellem is megjelent a vacsora közben. Én Harry és Hermione között ültem, Ron pedig velünk szemben Lavenderrel. McLagennek már nem jutott hely Mio mellett, hiába próbált fellökni pár embert.
- ... mondtam is a barátaimnak, hogy nagyon tisztelem Harry Pottert. Szívesen meghalnék érte - mondta Félig Fejnélküli Nick.
- Hát, az elég nehéz lenne, mivel már meghaltál - szólt közbe gúnyosan Ron. 
- Egy zokniban is több érzelem van, mint benned - felelte sértődötten a szellem és elúszottt.
- Most miért kellett ezt mondanod neki? - kérdezte Ginny a bátyját.
- Én csak közöltem a tényt, hogy már rég meghalt. 
A vacsora további részében már nem beszélgettünk. Utána még táncoltunk egy kicsit, majd éjfél tájban felmentünk a klubhelyiségbe Hermionéval.
- Én fáradt vagyok, úgyhogy elmegyek lefeküdni. Te is jössz?
- Nem. Én még maradok egy kicsit - feleltem.
Öt perccel később Harry is megjelent a klubhelyiségben.
- Nincs meleged ebben a boleróban? - kérdezte a fiú.
- De igen - feleltem. - Viszont mégsem mutogathatom mindenkinek a Sötét Jegyet.
- Sokan azt hinnék, hogy ettől gonoszabb vagy. De mi tudjuk, hogy sosem árulnál el minket.
- Igen, mivel ti hárman vagytok a legjobb barátaim.
- Én több akarok lenni, mint egy barát.
- Vagyis? - kérdeztem.
Harry válaszul megcsókolt.

folyt.köv
Linda&Dina  

4 megjegyzés: