Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. január 15., péntek

60. fejezet

60. fejezet
Párcsere

Szeptember vége van. Az első három hét elég kemény volt, mert sokat kellett tanulni a RAVASZ-vizsgákra. Malfoyjal a tóparti eset óta nem beszéltem.
Egyik este vacsoránál Dumbledore beszélni kezdett:
- Kedves Diákok! Mint már olvashattátok a hirdetőtáblákon, idén nem hagyományos lesz a halloween-i parti, hanem egy bállal lesz egybekötve. A bálon a hatodik évfolyamosok közül egy fiú és egy lány fogja minden házból a nyitótáncot táncolni. A házvezető tanárok jóvoltából sikerült kiválasztanunk mindegyik házból azt a fiút és lányt, akik táncolni fognak. A Hollóhátból Hannah Abbott és Micheal Corner, a Hugrabugból Aschley Brown és Zacharias Smith, a Griffendélből Bellatrix Evans és Harry Potter, a Mardekárból pedig Pansy Parkinson és Draco Malfoy. 
- Akkor te most Harryvel fogsz táncolni? - kérdezte tőlem Neville.
- Nem. Dumbledore még csak most fogja elmondani a párokat.
- Akinek még nem lenne világos, a párok a következők: Miss Hannah Abbott és Mr. Zacharias Smith-szel, Miss Aschley Brown Mr. Micheal Cornerrel, Miss Pansy Parkinson Mr. Harry Potterrel, Miss Bellatrix Evans pedig Mr. Draco Malfoyjal fog táncolni. Nem kell megijedni, egy egyszerű keringőt kell majd táncolniuk.
Malfoy felénk nézett, de ezúttal én voltam az, aki elfordítottam a fejem.
Este a klubhelyiségben miután megírtuk leckéinket, még beszélgettünk egy kicsit. 
- Őszinte részvétem mindkettőtöknek - szólt Harryhez és hozzám Ron.
- Kösz - felelte Harry.
- Semmi kedvem Malfoyjal táncolni - mondtam.
- Hát, még mindig jobb mint Crak vagy Monstro - szólt Hermione. 

***

Másnap utolsó óránk átváltoztatástan volt.  Megbeszéltük Harryvel, hogy óra után itt maradunk ebben a teremben gyakorolni, mert Ron és Mio a klubhelyiségbe megy.
Már mindenki kiment a teremből, csak négyen maradtunk bent. Harry, aki az utolsó padban a könyveit pakolászta, Malfoy, aki McGalagonnyal beszélt, és én. A tanárnő és a Mardekáros nem beszéltek hangosan, de így is sikerült kihallanom a lényeget:
- Elnézést tanárnő, de nem hallottam jól tegnap az igazgató beszédét. Úgy értettem, hogy Evans-szel kell táncolnom a bálon a nyitótáncot.
- Megnyugtathatom, hogy nagyon is jól hallotta Mr. Malfoy.
- Nem lehetne, hogy valaki mással táncoljak?
- Nem- felelte McGalagony. - Vagy talán jobban örülne Granger kisasszonynak? Mert közte és Miss Evans között vacilláltunk, de végül az utóbbira esett a választásunk.
- Nem. Nem szeretnék vele sem táncolni. 
- Sajnálom, de ez nem kívánságműsor - zárta le a tanár a beszélgetést.
Miután kimentek, és Harry is befejezte a pakolást, végre elkezdhettük a korrepetálást. Nagyon nem figyeltem az anyagra, és ez látszott is rajtam, ezért Harry megkérdezte:
- Valami baj van?
- Minden összejött erre az évre. A Sötét Jegy a karomon, Voldemort egyre erősödik, és ott van még Malfoy is....
- Ránk mindenben számíthatsz Bella!
- Köszi Harry! - feleltem, majd megöleltem a fiút. 
Hirtelen kicsapódott a terem ajtaja és Draco Malfoy jelent meg. 

folyt.köv
Linda&Dina


Emlékezzünk minden idők legkiválóbb Sötét Varázslatok Kivédése és Bájitaltan tanárára, azaz Alan Rickman-re!
Nyugodjon Békében!

  

 

2 megjegyzés:

  1. Jaaaj, nagyon jó lett! Már tűkön ülök!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen a dicséretet! :)
    Már nem kell, fent van a kövi rész. ;)

    VálaszTörlés