Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2015. július 22., szerda

58. fejezet

58. fejezet
Kviddics-válogatás és korrepetálás

Ugyanúgy mint tavaly, idén is a legtöbb óránk a Mardekárosokkal volt. Kivéve a gyógynövénytant és a bűbájtant.
Most épp átváltoztatástanon vagyunk a Mardekárosokkal. McGalagony elmondta, hogy milyen dolgokat kell teljesíteni a RAVASZ-szinthez és hogy pár embernek nem ártana plusz óra a tantárgyból.
- Jó lenne, ha Evans kisasszony el tudná vállalni Potter korrepetálását - szólt a tanárnő, mire a Mardekárosok közül többen röhögni kezdtek.
Odanéztem az asztalukhoz és nagy meglepetésemre Malfoy arán még egy halvány mosoly sem volt. A legidegesítőbb az volt, hogy amikor odanéztem, ő azonnal elfordította a fejét, pedig tudtam, hogy azelőtt végig engem nézett.
- Természetesen elvállalom - feleltem. 

***

Pénteken az órák után Hermionéval, Ronnal és Harryvel meglátogattuk Hagridot. Bekopogtunk, de senki sem nyitott ajtót.
- Biztos haragszik ránk..... - mondta Hermione.
- Vagy nincs itthon - kotyogott közbe Ron.
- Világos van odabent - szóltam.
Harry tovább dörömbölt az ajtón.
- Mi vagyunk azok Hagrid! Engedj be!
Nem kapunk választ, de egy idő után mégis kinyitották az ajtót.
- Ti vagytok azok?- kérdezte Hagrid. - Minek jöttetek?
- Gondoltuk meglátogatunk - feleltem.
- Jól van, gyertek be!
- Reméljük nem haragszol, hogy idén már nem tudunk az órádra járni - kezdte Hermione, miután helyet foglaltunk. - Így is elég sok órára járunk és ott van még a korrepetálás, Harryéknek pedig a kviddicsedzés is.
- Ja igen, Neville említette, hogy gyógynövénytanból korrepetálásra kell járnotok.
- Dehogy gyógynövénytan, az sötét varázslatok kivédése- szólt Ron.
- Átváltoztatástanból kell korrepetálnunk titeket Ron - mondtam.
- Ja, még azt is mesélte Neville, hogy megint összejöttél Malfoyjal.
Harry ennek hallatára félrenyelte a teát és erős köhögési roham jött rá.
- Dehogy jöttem össze vele! Inkább járnék egy óriáspókkal, mint Malfoyjal!
Ennek hallatára Hagrid elővette a piros pöttyös lepedő méretű zsebkenőjét és szipogni kezdett.
- Mi a baj Hagrid? - kérdezte Hermione.
- Aragog haldoklik.
- Sajnálom! Tehetünk érte valamit? - tette fel a kérdést a lány.
- Remélem nem - jegyezte meg halkan Ron.
- Kedves tőled, hogy megkérdezted, de Aragog családja nem enged embereket a fészek közelébe.
Elköszöntünk Hagridtól és a kastély felé vettük az irányt.
***

Szombat van és mára lett kitűzve a kviddics-válogatás. Szegény Harrynek majdnem egy fél napba telt kiválasztani a csapatot. Én maradtam hajtó, ahogy Ginny is, Ron Cormac McLagennel küzdött meg az őrzői posztért, de végük az előbbi kapta meg a posztot. 
 
folyt.köv
Linda&Dina


3 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen! :)
    Szörnyen sajnáljuk, hogy ilyen sokat kellett várnotok az új részre! Ne haragudjatok!
    Ígérjük, hogy ezentúl gyakrabban jelentkezünk majd az újabb résszel! :)

    VálaszTörlés