Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. január 30., csütörtök

43. fejezet

43. fejezet
A vér kötelez

Eljött május utolsó napja, vasárnap. Már csak egy hét van a suliból. Hermione még mindig az RBF-ekkel volt elfoglalva, Ron meg már ideges volt ettől....
- Elegem van a hülye vizsgákból! Egész addig nem akarok hallani róluk, míg a baglyok nem hozzák az eredményeket. 
Hermione már épp válaszolni akart, de Daniel ( aki kivételesen a Griffendél asztalánál töltötte az idejét) közbevágott:
- Apropó, levelek... megjött az esti posta.
A sok bagoly között észrevettem a bátyám volt baglyát is, aki leszállt elém, csőrében egy levéllel. Elvettem tőle.
- Ki küldte?- kérdezte a mellettem ülő Harry.
- Anyáék- feleltem, majd kibontottam a levelet, amiben ez állt:

" Bella!
Mivel nemsokára 16 éves leszel, ezért a Sötét Nagyúr úgy gondolta, hogy ideje csatlakoznod a halálfalókhoz. A nyár folyamán sor kerül a beavatásra, ahol több évfolyamtársaddal csatlakozol hozzánk.
Édesanyáddal már nagyon várunk haza téged és Danielt is!
Ölel: Apád. "

Megrémültem a tudattól, hogy nemsokára én is halálfaló leszek. A Mardekár asztala felé fordultam és tekintetemmel Malfoyt kerestem. Észrevettem, hogy ő is egy levelet olvas és ahogy a vége felé közeledik, egyre sápadtabb lesz. Mikor végzett, felnézett és tekintetünk találkozott. Szürke szemében a rémület fénye csillant.
- Na, mit írtak?- zökkentett ki Daniel.
- Csak azt, hogy már nagyon várnak haza minket, meg.... hogy Emily nénikénk múlt héten ott volt látogatóba- füllentettem a mondat második felét.
- Ó, értem. Akkor jó, hogy nem voltam otthon. 
- Hát igen. Na, azt hiszem, sétálok egyet a tó körül.
Felkeltem az asztaltól és elindultam kifelé. Láttam, hogy Malfoy is felkelt és ő is az ajtó felé veszi az irányt. 
- Bella! Várj!- már a tónál voltam, mikor Malfoy utolért.
- Mit akarsz?- kérdeztem.
- Jól vagy?
- Szerinted?- kérdeztem vissza.
- Sajnálom!
- Micsodát? Azt, hogy aranyvérűek vagyunk és hogy ez a kötelességünk? Pedig úgy tudtam, te nagyon is büszke vagy arra, hogy aranyvérű lehetsz.
- Arra igen!- felelte Malfoy. - De én se akarok halálfaló lenni!
- Ezt már hallottam- mondtam, majd karba tettem a kezem, mert a nap már lemenőben volt, az idő pedig hűvösre fordult.
- Fázol?- kérdezte Malfoy.
- Kit érdekel, hogy fázom-e vagy sem? Most nem ez a legfőbb bajom- feleltem, de azért Malfoy rám terítette a pulóverét. - Köszi.... Draco!
- Szívesen.
Egy ideig síri csend volt, majd Malfoy ismét megszólalt:
- És Harryéknek elmondod? 
- Tessék???- kérdeztem megütközve a név hallatán.
- Mármint a Pöttömnek, a Vízlipatkánynak meg a sárvérűnek elmondod?- Malfoy próbálta menteni a menthetőt.
- Nem- feleltem a kastély felé menet.- Nem akarom elveszíteni a legjobb barátaimat. Már ennél a levélnél is hazudtam nekik.
- Ha tényleg az igaz barátaid, akkor megértenék.
Már beléptünk az épületbe, amikor megjelent Hagrid.
- Szóval igaz!- kiáltott fel, úgy, hogy nem is köszönt.
- Micsoda?- kérdeztem.
- Hogy ti együtt vagytok!
- Így igaz- felelte Malfoy, majd átölelt.
- Ez nem igaz!- dobtam le magamról a Mardekáros kezét. - Ugye nem hitted el ezt a pletykát, Hagrid?
- Hát....nem....csak feltételeztem. Jó, de most már menjetek a hálókörletetekbe, mert későre jár. És ha Frics megtalál.... - mondta, majd kiballagott a kastélyból.
- Mondtam én, hogy egymásnak vagyunk teremtve- szólalt meg Malfoy. - Még az az ostoba Hagrid is, aki alig tud olvasni, észrevette, hogy összeillünk.
- Hagrid nem ostoba! És tud olvasni! Mi pedig nem illünk össze!- feleltem, majd elviharoztam a Griffendél- toronyba. 

folyt. köv
Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Remélem nem lesznek halálfalók.

    VálaszTörlés
  2. Szia, kiraktalak. Nagyon köszönöm a lehetőséget.
    http://hp-tortenetek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nikoletta: Pár fejezet múlva kiderül. ;)
    Anna: Mi is köszönjük! ;)

    VálaszTörlés