Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. január 3., péntek

39. fejezet

39. fejezet
A húsvéti szünet

Malfoy felépült, csak túlreagálta az egész balesetet. 
Már a Roxfort Expresszen ültünk, elbúcsúztam Harryéktől, akik az Odúban töltik a szünetet. 
Délután három óra körül megérkeztünk a Malfoy- kúriához. Beléptünk a házba, ami meglehetősen üres volt.
- Szüleid hol vannak? - kérdeztem Malfoyt.
- A gyűlésen.
- Tényleg! Ma van a gyűlés. A szüleim is ott vannak meg Daniel is. 
- Jobb helye van ott, mint a sárvérű me....- Malfoy gyorsan elhallgatott, majd témát is váltott. - Nem vagy éhes?
Erről a mondatáról eszembe jutott az a nap, amikor Draco és Ron igen csak jóban voltak egymással, ami felettébb különös volt.
- Szóval azért voltatok olyan jó barátok Ronnal, hogy szétválasszátok Hermionét és Dant!
- Mi nem voltunk jó barátok, csak szövetségesek. Amúgy, szerintem egy-két óra és vége a gyűlésnek.
Erre nem feleltem semmit, csak félrefordítottam a fejem. Ez persze Malfoynak azonnal feltűnt. 
- Mi a baj?
- Semmi- feleltem.- Csak belegondoltam, hogy egy év múlva már mi is  gyűlésen leszünk. Sőt, lemerném fogadni, hogy hónapokon belül meglesz az első halálfaló gyűlésünk. 
- Még mindig nem akarsz az lenni, ugye?
- Soha nem akarok az lenni! De....tudod mi a legrosszabb ebben az egészben? Az, hogy ezek után is ugyanúgy hallani fogom Harryéktől, hogy milyenek a halálfalók. És mindezt nekem úgy kell végighallgatnom, hogy a Sötét Jegy nekem is ott virít a bal alkaromon. Hazudnom kell a legjobb barátaimnak- feleltem, miközben egy könnycsepp csordult ki a szememből. 
- A halálfalók hazudnak Bella! És nem érzékenyülnek el- mondta Malfoy, majd letörölte arcomról a könnycseppet. 
- Felmegyek a mosdóba- feleltem, majd elindultam az emeletre.
Mire leértem, Malfoy szülei már meg is érkeztek, a fiuk pedig ott óbégatott nekik. 
- Mi a baj fiam?- kérdezte Lucius.
- Apám! Kigyulladt a vendégszoba!
- De hát mi történt?- kérdezte Narcissa. 
- Nem tudom- feleltem.- Én nem voltam itt. 
- Biztos az egyik ostoba házimanó lehetett- mondta Malfoy.
- Biztos- hagyta rá az "apámnak" nevezett egyén.
A felnőttek eloltották a tüzet és rendbe rakták a szobát, de nem tudták a régivé varázsolni. Azt mondták, hogy még nem ajánlatos ott aludni.
- Nem baj- feleltem. - Majd alszom a konyhában egy pótágyon. 
- Arra semmi szükség- szólalt meg Narcissa.- Draco szobájában úgyis van egy felesleges ágy.
- Igen! Az remek ötlet!- díjazta a Mardekáros.
- Draco szívesen alszik a szobájában a pótágyon.
- Attól fájni szokott a hátam.
Megfogtam a cuccaimat és elindultunk Malfoyjal az emeletre.
- És mi van, ha az én hátam is fájni fog? - kérdeztem a pótágyra nézve  a szobájában.
- Két lehetőség van. Vagy velem alszol a kétszemélyes ágyamon vagy megmasszírozom a hátad.
- Inkább mindkettőt kihagynám- feleltem, majd lepakoltam a pótágyra.- Mondd csak Malfoy, nem félsz attól, hogy utolér a balszerencse, ha annyit kísérted?
- Nem tudom miről beszélsz.
- Ne akard bemesélni nekem, hogy a vendégszobát a házimanók gyújtották fel. Ők elméletileg a konyhában vannak.
Malfoy erre nem válaszolt, ezzel beismerve bűnösségét. 

folyt. köv
Linda&Dina

2 megjegyzés: