Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. január 16., csütörtök

41. fejezet

41. fejezet
Magyarázat és RBF

- Te jó ég!- kezdett el újra siránkozni Daniel. - Biztos megszállta valami!
- Malfoyt nem kell semminek sem megszállnia ahhoz, hogy ilyet tegyen- feleltem.- Pálcát szegezz! Ha közelebb érünk, sóbálvánnyá változtatjuk!
Remegő lábakkal elindultunk a Malfoy felé.
- Pet.....
- Bella! Dan! Ti mi a fenét műveltek?- kérdezte Malfoy miután megfordult.
- Te mi a fenét művelsz?- kérdeztem vissza.
Daniel egy " Jajj, már azt hittem, hogy meghaltál! " kiáltással, kis híján fellökve engem, Malfoy nyakába vetette magát. 
- Bella! Ne kérdezz ilyen hülyeséget! Szerinted mégis mit csinál? Segít egy ártatlan lényen.
- Csak azért teszi, mert ez a büntetőmunkája. Érdekes módon, az előbb még te is azt hitted, hogy megszállta valami.
A Tiltott Rengeteg fái közül egy újabb alakot pillantottunk meg, majd a hangját is hallottuk:
- Hagrid! Megtaláltam a futófér.....
Daniel egyből pálcát szegezett, de én közbevágtam:
- Ne! Ez Harry!- mondtam, majd elkezdtem feléje rohanni és a nyakába borultam. ( Úgy, mint Daniel Malfoyéba. ) Harry eldobta a futóférgeket, amik a bátyámra és Malfoyra estek.
- Ti meg mit kerestek itt?- szólalt meg Hagrid, aki időközben magához tért. - Nem szabadna itt lennetek! Azonnal gyertek velem! Visszakísérlek titeket a kastélyba. Harry! Malfoy! Ti is gyertek! Lejárt a büntetőmunkátok.
A kastély felé vezető úton Malfoy elmondta, hogy miért kaptak büntetőmunkát:
- Reggel párbajoztunk Potterrel a folyosón, McGalagony jött és szokás szerint elküldött minket büntetőmunkára. 
- És szokás szerint mondtad neki, hogy nem hallottad jól és hogy téged is elküldött-e büntetőmunkára?- kérdeztem.- Lassan már több időt töltesz büntetőmunkán, mint a tanórákon.
- Mondtam én, hogy p....- kotyogott közbe a bátyám, de én egy intéssel elhallgattattam. 
A kastélyba érve Malfoy a Mardekár- torony felé vette az irányt, mi pedig a Griffendél klubhelyiségébe mentünk, ahol ahol ott ült Hermione és Ron.
- Végre, hogy előkerültél Harry!- mondta a lány. - Meséld el, hogy mi történt!
Harry elmesélte nekik a történteket és miután befejezte, Daniel azonnal megszólalt:
- Mondtam én, hogy párbajoztak!
- Te azt is mondtad, hogy valamelyikük már meghalt- hűtötte le Ron.
- Jobb lesz, ha elmegyünk lefeküdni- szólt Hermione.- Holnap három RBF is lesz. Az átváltoztatástan, a mágiatörténet és nekünk még a mugliismeret is Bella!
- Tényleg?- csodálkozott Ron.- Én azt hittem, hogy az múlt héten volt.
- Az csak próbavizsga volt.

***
Engem Seamus-szel, Marietta Erdgecombbal és Hermionéval osztottak egy terembe. Mindegyikünknek más volt a a feladata. Nekem a macskámat kellett talpaspohárrá változtatnom, ami sikerült is.
- Köszönjük Miss Evans! Majd tájékoztatjuk az eredményről. 
Épp kiléptem volna a teremből, amikor egy robbanást hallottam. Kiderült, hogy Seamus, akinek a vizet kellett volna rummá változtatnia, felrobbantotta a fél termet. 

folyt. köv
Linda&Dina

2 megjegyzés: