Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. január 17., péntek

42. fejezet

42. fejezet
Majdnem lebukás

Ma volt a bájitaltan, a jóslástan és a sötét varázslatok kivédése vizsgánk. Holnap pedig a legendás lények gondozása, gyógynövénytan és a rúnaismeret vizsgánk lesz.
- Na, hogy sikerültek a vizsgáitok?- kérdezte Hermione a vacsoránál. -  Én csak egy kérdésre nem tudtam a választ, de azért arra is írtam valamit. 
- Csak egyre?- kérdezett vissza Ron.- Én örülök, ha egy válaszom jó lesz.
- Mondtam én, hogy időben elő kell venni a tankönyveket!
- Ha időben elővettem volna, nem ment volna a fejembe.
- Nagyon vicces!- szólt Hermione.- Ha ilyen lusta leszel, a házi feladataidat sem fogom megírni!
- Akkor Harryét sem! Ő is lusta volt. Ha tényleg nem fogod megírni, akkor kérek mástól segítséget!
- Mástól? Mégis kitől?
- Mondjuk Bellától- felelte Ron.
- Nyugi Ron! Ebben az évben már úgysem kapunk házikat- mondtam. - Jövőre pedig úgyis meggondolja magát Hermione.
Alig hogy befejeztem ezt a mondatot, megjelent Malfoy a három csatlósával együtt. ( Köztük a bátyámmal. )
- Még jó, hogy már nem te vagy a Griffendél őrzője mondtam a bátyámnak. - Biztos beengednéd a Mardekár góljait.
- Ezt most miért mondod?
- Már azt hittük, hogy elvesztél. Azóta nem láttunk téged, amióta Malfoyt se. 
- A WC-re is elkíséred Malfoyt?- kérdezte Ron.
- Nocsak Weasley, ismered azt a szót?- kérdezte az előbb említett személy.- Azt hittük, hogy a putritokban nincs olyan helyiség.
- Malfoy moderáld magad!- feleltem.- Jobb lesz, ha a folyosón beszélünk. Gondolom velem akartál beszélni.
Kimentünk a folyosóra, ahova persze Daniel is követett minket.
- Minek jöttél az asztalunkhoz?- kérdeztem.
- Csak nem megzavartam valamit?- kérdezte Malfoy.- Egyébként csak azt akartam kérdezni, hogy hogyan sikerültek a vizsgáid.
- Nem tudom. Az eredményekről később tájékoztatnak.
- Nem úgy értem. Hanem hogy te hogy érzed?
- Szerintem jól- feleltem.- Neked?
- Szerintem jól.
- Na jó, én felmegyek a Griffendél- toronyba -  mondtam.
- Várj Bella! Megyek veled- hallottam a hátam mögül Daniel hangját, aki úgy látszik, hogy lemaradt.- Beszélni akarok veled!
A bátyámmal a Griffendél klubhelyiségébe mentünk, ahol nem volt senki.
- Mit akartál mondani?- kérdeztem.
- A Főnix Re....
Kinyílt a portré és Harry jelent meg a klubhelyiségben.
- Milyen főnix?- kérdezte.
- A főnix.... könnye gyógyító hatású- felelte Dan. - Bellával átismételtük a holnapi legendás lények gondozása vizsgájára.
- Ó értem- mondta Harry, majd elindult a fiúk hálókörlete felé. egy idő után azonban visszafordult.- Amúgy.... szerintetek létezik olyan, hogy a Főnix Rendje?
A kérdés hallatán Daniel rémült arcot vágott és én is megijedtem egy kicsit.
- Ugyan már Harry, ne beszélj badarságot! Még hogy Főnix Rendje? Honnan szedsz ilyen sületlenségeket? Biztos megártott  a sok vizsga! Főnix Rendje? Tiszta hülyén hangzik és nem is létezik! - feleltem, miközben jobb kezemet a hátam mögé rejtettem, amin az Igazság-Hazugság karkötő volt, ami most olyan fekete volt, mint még soha.

folyt. köv
Linda&Dina

2 megjegyzés:

  1. Ki fog derülni, hogy Bellatrix honnan tud mindenről ami Harryvel történt? Remélem még sok része lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. Nemsokára mindenre fény derül Nikoletta. ;) Csak győzd kivárni! ;)
    Anna: Válaszunk az oldaladon. ;)

    VálaszTörlés