Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. február 26., péntek

68. fejezet

68. fejezet
Lumpsluck karácsonyi partija

- Potti Trixit viszi a partira. Potti Trixit szereti - visította Hóborc a fejünk felett, miközben mi Lumpsluck szobájába tartottunk a karácsonyi fogadására.
- Harry, kedves fiam! - zendült fel Lumpsluck hangja, amikor beléptünk a szobájába. - Remélem, Miss Evans nem haragszik, ha elrabollak egy kis időre, hogy bemutassam pár barátomat.
Harry Lumpsluckkal tartott, én pedig az egyik asztalhoz mentem. Kis idő múlva Hermione jelent meg. 
- Bella! Hála Istennek, hogy megvagy!
- Veled meg mi történt? - kérdeztem.
- Épp most szöktem meg Cormactől. Ő ott maradt a fagyöngy alatt.
- Ha ennyire idegesít, akkor miért vele jöttél?
- Mert vele tudtam legjobban bosszantani Ront. Jajj, mennem kell! Ott jön!
Hermione elbújt az asztalok között, Harry pedig még mindig nem szabadult meg Lumpslucktól. 
A helyiség túlsó vége felé vettem az irányt, amikor észrevettem, hogy Trelawney egymagában ácsorog.
- Jó estét, tanárnő! - köszöntem.
- Jó estét, drágám! - felelte. - Nem látlak mostanában az óráimon.
- Idén már nem járok jóslástanra, meg amúgy is Firenze tanítana minket.
- Hát persze - prüszkölte dühös kis nevetéssel a tanárnő. - A gebe, ahogy magamban nevezni szoktam. Gondolom, te is azt hitted, hogy miután visszatértem, Dumbledore professzor visszaküldi legelni azt az igáslovat. De nem küldte... osztoznom kell vele az órákon. Micsoda sértés!
Trelawney tovább szapulta Firenzét, így észre sem vette, hogy már nem vagyok mellette. Közben Harry is elszabadult Lumpslucktól, és Piton is megjelent a partin.
- Á, végszóra jöttél, Perselus! Épp Harry kivételes bájitalfőző képességeiről áradoztam. Persze, ez a te érdemed is, hiszen öt évig tanítottad.
- Különös, én sosem éreztem úgy, hogy bármit is sikerült volna megtanítanom Potternek!
- Akkor valóban őstehetség!
Ekkor kivágódott az ajtó, és Argus Frics jelent meg, aki a fülénél fogva vonszolta felénk Draco Malfoyt.
- Lumpsluck professzor! - sipította a gondnok. - Ez a tanuló egy fenti folyósón ólálkodott. Azt állítja, hogy meghívást kapott az ön fogadására, csak késve indult el.
Malfoy dühösen kiszabadította magát Frics markából.
- Jó, elismerem, nem vagyok meghívva! - csattant fel. - Be akartam szökni! Most boldog?
- Ugyan, hagyja csak, Argus! Hamarosan karácsony. Nem bűn az, ha valaki el akar jönni egy partira.
A gondnok felháborodottan távozott, Piton pedig Malfoyhoz lépett.
- Beszédem van veled, Draco!
- Ejnye, Perselus, ne légy szigorú!
- Házvezető tanárként el tudom dönteni, hogy milyen mértékű szigor a helyénvaló - felelte hűvösen Piton. - Gyere velem, Draco!
Azzal kivált a társaságból, és Malfoy kelletlenül követte. Harry utánuk nézett, majd felém fordult:
- Mindjárt visszajövök! Ki kell mennem...öhm, mosdóba.

folyt.köv
Linda&Dina  
 

2 megjegyzés: