Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. február 20., szombat

67. fejezet

67. fejezet
Látogatás és szerelmi bájitalok

Novemberből már három hét telt el. Szerencsére azóta a bizonyos eset óta, Hóborc nem árasztott el újabb vécéket, Ron legnagyobb örömére. Semmi említésre méltó dolog nem történt, egyet kivéve: egyik nap Draco Malfoy nagyban ecsetelte a többi mardekárosnak, hogy van egy bizonyos Fenrir Greyback nevezetű családi barátjuk.
Reggelinél Hermione és Harry között ültem (Ron Lavenderrel az asztal túlsó végén foglalt helyet), és a baglyok épp meghozták a Reggeli Prófétát. Mio kibontotta az újságot, és átfutotta a címoldalt.
- Történt valami érdekes? - érdeklődött Harry.
- Igen. Újabb dementortámadásokról írnak - jelentette Hermione. - És egy letartóztatás is volt.
- Az jó. És kit kaptak el? - kérdezte Harry.
- Stan Shunpike-ot.
- A Kóbor Grimbusz kalauzát? - kérdeztem.
- Igen, őt.
- Te láttad már a halálfaló gyűléseken? - tette fel a kérdést alig hallhatóan Harry.
- Eddig még nem - feleltem. - Legalábbis nem emlékszem rá.
Több szó nem esett erről a témáról, helyette a bájitaltan és a Félvér Herceg került terítékre.
- Találtam a bájitaltankönyvemben egy kézzel írt varázsigét - szólt Harry.
- Remélem nem használtad! - mondta Mio.
- De igen. Ronon.
- Szóval vaktában kipróbáltál egy kézzel írt varázsigét?
- Nyugi Hermione, nem lett semmi baja Ronnak. Még élvezte is - feleltem. - Ez csak egy ártalmatlan vicc volt.
-  Te azért nem komálod a Herceget, mert jobb nálad bájitaltanból...
- A bájitaltannak semmi köze ehhez! - tiltakozott elvörösödve Hermione.

***

Ma van a roxmortsi kirándulás.  Megírtam a bátyámnak, hogy ma délután kettő órakor találkozzunk a Három Seprűben. Kifele menet Frics szokás szerint ellenőrzött minket, Ron pedig szokásához híven háborgott. Roxmortsban Harry és Ron a Mézesfalásba, Hermione McLagennel tartott, én pedig a Három Seprűbe.
Daniel már ott volt, így azonnal odamentem hozzá, és leültem vele szembe.
- Draco teljesen meghibbant! - kezdte bármiféle üdvözlés nélkül a bátyám. - Még nem is köszönt! Szóba meg végképp nem állt velem!
- Megmondtam, hogy ne számíts semmi jóra. Malfoy teljesen megváltozott.
- Pontosan! Elrabolták, átmosták az agyát, és egy klónt küldtek helyette - gyártotta az elméleteit Daniel.
- Meglátszik, hogy kinek jutott több ész a családban - feleltem. - De most hagyjuk Malfoyt. Van valami érdekes otthon?
- Otthon is róla van szó. A megbízásával kapcsolatos. Az anyja letetette Pitonnal a Megszeghetetlen Esküt.
- A micsodát? - kérdeztem meglepetten.
- A Megszeghetetlen Eskü, olyan eskü...
- Tudom, hogy mit jelent! De mi köze ehhez Pitonnak?
- Nem tudom. Én is csak ennyit tudok. Ezt is csak innen-onnan hallottam.

***

Este Hermionéval és Harryvel a könyvtárban voltunk. A lány nem volt hajlandó a klubhelyiségben tartózkodni, amikor Ron és Lavender is ott volt.
- Nem lehetne, hogy felfüggesszétek a háborúskodást Ronnal így karácsony közeledtével? - kérdeztem.
- Nem - felelte egyszerűen Hermione.
- De hát attól, hogy még Ron és Lavender...
- Engem egy cseppet sem érdekel! Szíve joga azzal csókolózni, akivel akar. Egyébként pedig Harry - folytatta némi szünet után -, jobb lesz, ha vigyázol.
- Utoljára mondom - szólalt meg a fiú -, nem adom vissza ezt a könyvet! Már eddig is többet tanultam a Félvér Hercegtől, mint Pitontól és Lumpslucktól...
- Nem a nyavalyás Hercegedről beszélek - vágott közbe Hermione. - Bementem a lányvécébe, és ott találtam vagy tíz lányt, köztük azt a Romilda Vane-t. Szerelmi bájitalt akarnak beadni neked, mert mind azt akarja, hogy őt vidd Lumpsluck fogadására. Úgy tűnik, bevásároltak Fred és George bájitalaiból. Márpedig azok sajnos működnek.
- Akkor miért nem koboztad el tőlük a cuccot? - méltatlankodott Harry.
- A vécébe nem vitték magukkal. Ott csak ötletbörzét tartottak.
- Egyiknek sincs esélye, mivel én már Bellával megyek a fogadásra.
- Mindenesetre vigyázz, hogy mit iszol meg!
- Úgy tudtam, hogy Frics kitiltotta az összes WVV- vállalat terméket a suliból - szólaltam meg.
- Mióta érdekel bárkit is, hogy Frics mit tilt ki a suliból? - kérdezett vissza Hermione.
- De hát minden baglyot megvizsgálnak! Hogy tudnának azok a lányok bármit is becsempészni a kastélyba?
- Fred és George parfümnek meg köptetőnek álcázva küldik el a cuccot. Ez a bagoly csomag szolgáltatásuk része.
- A lényeg az, hogy át lehet verni Fricset - mondta Harry. - Vagyis Malfoy is simán be tudta volna hozni a nyakláncot...
- Jajj, ne kezdd már megint, Harry!
A fiú és Hermione tovább vitatkoztak, én azonban az egyik könyvespolc mögül zajra lettem figyelmes. Mire azonban odanéztem, már csak egy szőke hajat láttam. 

folyt.köv
Linda&Dina  

2 megjegyzés: