Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. február 13., szombat

66. fejezet

66. fejezet
Hisztis Myrtle titka

- Nem mész utána? - kérdezte Malfoy.
- Ne... - újból kinyílt az ajtó, és Pansy rohant oda Malfoy ágyához. - De igen! - vágtam rá, és én is kiviharzottam a gyengélkedőről.
Harryt már sehol sem láttam, helyette viszont összefutottam Luna Lovegooddal.
- Harryt keresed? - kérdezte a lány. - Az előbb láttam itt elmenni. Tele volt furmásszal az agya.
- Köszi!
- Tényleg, te már tudod, hogy kivel mész Lumpsluck karácsonyi partijára?
- Gondolom Harryvel - feleltem. - És te?
- Én Neville-lel. Hallottad, hogy vámpírok is lesznek a partin?
- Nem. Bocs Luna, de most mennem kell.

***

Harryvel szerencsére sikerült tisztáznunk a dolgokat. Viszont Hermione és Ron még mindig össze vannak veszve.
- Nem igaz, hogy mindent nekünk kell csinálni - háborgott Ron, ugyanis Hóborc elárasztotta a második emeleti fiúvécét, így Flitwick professzor engem és Ront küldött, hogy tegyük rendbe. Harry is velünk tartott, akinek nem volt éppen semmi dolga.
- Eddig még semmit sem csináltál Ron! Mindent nekem kellett egyedül csinálni - mondtam.
A fiúvécében a víz a térdünkig ért. Hóborc alapos munkát végzett.
- Karácsony előtt még lesz egy roxmortsi kirándulás - szólt Harry.
- Már ha végzünk ezzel addig! - háborgott újra Ron.
- Addigra biztos vé...Myrtle, ez egy fiúvécé!
A hátunk mögötti fülkében, a vécékagylóból kiemelkedett egy lány kísértete.
- Vagy úgy - szólt lelombozva, mikor meglátott minket. - Csak ti vagytok azok?
Ron a tükörben nézte a kísértetet.
- Miért? Kit vártál?
- Senkit - felelte Myrtle. - Azt mondta, megint eljön majd...de hát te is azt ígérted Harry, aztán azóta felém se néztél. Megtanultam, hogy a fiúknak nem lehet hinni.
- Hát igen - feleltem. - Bocsi Myrtle, de nekünk most dolgunk van.
- Úgy éreztem, kedvel engem - mélázott. - Talán, ha majd nem lesztek itt, eljön. Annyira hasonlít a sorsunk...
- Hasonlít a sorsotok? - kérdezte Ron, akit szemmel láthatólag kezdett szórakoztatni a beszélgetés. - Úgy érted, ő is egy lefolyóban lakik?
- Nem! - vágta rá dacosan Myrtle. - Úgy értettem, ő is érzékeny. Őt is bántják a többiek. Ő is magányos. Neki sincs kihez fordulnia. És ő sem fél kimutatni az érzelmeit. Ő is szokott sírni.
- Bejött ide sírni egy fiú? - kérdezte Ron. - Egy kisebb fiú?
- Semmi közötök hozzá! Megígértem, hogy  nem mondom el senkinek. Hogy magammal viszem a titkát...
- Azt ne mondd, hogy a sírba - prüszkölte Ron. - Inkább a klotyóba, nem?
Myrtle már alig tudta visszafojtani a kiakadását.
- A legtöbbször egy lányról mesél. Biztos nagyon szeretheti.
- Milyen lányról? - kérdezte Harry.
- Nem mondhatom el! Megígértem neki, hogy az életem árán is megőrzöm a titkát.
- Hát, az elég ostoba ígéret volt, mivel már nem élsz - szólt Ron.
Myrtle ennek hallatára visítva beleugrott a vécékagylóba, újabb adag vizet fröcskölve szét.

Kifele menet újból előkerült a téma.
- Szóval egy elsős fiú Myrtle-nek bőgi el a bánatát - mondta Ron. 
- Honnan veszed, hogy elsős? - kérdeztem.
- Miért, szerinted egy hatodikos fiú panaszkodna Hisztis Myrtle-nek? Malfoyról például ezt el tudnád képzelni?
- Róla mondjuk nem.

***

Az esti postával érkezett egy levél nekem Danieltől. 

" Bella!
Karácsony előtt felmegyek Roxmortsba. Így tudunk találkozni, és a problémáimat is sikerül megoldani. Remélem, Dracót is el tudom kapni egy-két szóra, mivel nem válaszol a leveleimre. 
Majd írd meg, hogy pontosan mikor lesz a roxmortsi hétvége.
Üdvözlettel: a bátyád. "

foly.köv
Linda&Dina 
 
 

2 megjegyzés: