Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. június 24., hétfő

35. fejezet

35. fejezet
Korcsolyázás

A téli szünet második felében Dumbledore nem tartózkodott a Roxfortban. Igazgatóhelyettesnek Pitont nevezte ki, aki ezt ki is használta. Beosztott minket a négy ház egyikébe, mondván, hogy ezzel az volt a célja, hogy a különböző házak diákjai közelebb kerüljenek egymáshoz.....
- Ki akar közelebb kerülni Crakhoz vagy Monstróhoz- háborgott Ron, akit Piton az előbb említett két személlyel a Hugrabughoz osztott be.
- Ne csüggedj Ron, Neville is a Hugrabugban van- mondta Hermione, aki persze örült, mert Harryvel a Hollóhátba került.
- Neville?!
- És te hova kerültél? - kérdezte tőlem Mio, ügyet sem vetve Ron további dühös felháborodására.
- Én....
- Bella velem és Daniellel a Mardekárba került- szólalt meg mögülem Malfoy.
- Ha-ha-ha- nevetett fel gúnyosan Ron.- Akkor nem én jártam a legrosszabbul.

***

Miközben reggeliztem, odalépett Malfoy és a kezembe nyomott egy prospektust.
- Piton professzor ismertette a mai programot. Olvasd el!
A pergamenen ez állt:

8.00 Reggeli
10.00 Korcsolyázás
12.00 Ebéd
14.00 Szabadprogram
19.00 Vacsora
20.00 Esti program
22.00 Alvás

- Szuper! Megyünk korcsolyázni! Imádom!
- Jó neked- szólt Malfoy.- Én meg azt sem tudom, hogy kell felhúzni.
Döbbenten néztem rá.
- Te nem tudsz korcsolyázni?
Ebben a pillanatban Daniel jelent meg egy elég feltűnő öltözetben. Zöld volt a sapkája, ezüstszürke a sálja, zöld a pulóvere, amin egy kígyó díszelgett, szürke a nadrágja és zöld a bakancsa.
- Ez szörnyű.... - szólaltam meg.
- Ez csodás- szólalt meg velem együtt Malfoy.
- Ennyi erővel a hajad is lehetne két színű. Az egyik fele ezüst, a másik zöld- mondtam a bátyámnak.

***

Elkezdődött a korcsolyázás. Én már alig vártam, hogy a jégre mehessek, Malfoy viszont a befagyott tó közelébe se akart jönni. ( Biztos látta, hogy Ron már ötödször tápászkodott fel a jégről, közben ezeket motyogva: - Mondtam én, hogy beteg ez az ember! Előbb beoszt a Hugrabugba, utána meg azt akarja, hogy korcsolyázzunk! )
Égnek emeltem a tekintetem, vettem egy nagy levegőt, majd ezeket mondtam Malfoynak:
- Gyere- nyújtottam felé kesztyűs kezemet,- megtanítalak korcsolyázni.
Megfogta a kezem, én pedig elkezdtem magam után húzni, de megcsúszott és magával rántott engem is. Malfoy szemmel láthatólag élvezte a helyzetet, én viszont amilyen gyorsan csak tudtam, felkeltem. Nagy nehezen neki is sikerült felkelni.

***

A szabadprogram arról szólt, hogy mindenki a klubhelyiségekben a kandalló mellett melegedett.
A vacsoránál Neville mellett ültem, aki épp az Esti Prófétát olvasta. A címlap nagyon is ismerős volt, ugyanis a képen Malfoy és én voltunk, amikor korcsolyázásnál ráestem, alatta pedig a hozzátartozó szöveg.
Kitéptem Neville kezéből az újságot, majd Malfoy asztalához mentem.
- Nézd meg!- mondtam, majd az asztalra vágtam a Prófétát.
Malfoy mielőtt elkezdte volna olvasni, megkérdezte:
- Várj! Kié az újság?
- Az enyém- feleltem csak azért, hogy Malfoy ne firtassa tovább ezt a témát.
A fiú elkezdte olvasni, majd mikor végzett, felém fordult.
- Ez nem véletlen- jelentette ki arcán azzal az idióta vigyorral.
- Mi az hogy nem véletlen?- csattantam fel.
- Mindenki észreveszi, hogy összetartozunk. 
Dühös lettem, felkaptam az újságot, ám mielőtt még elmentem volna, megjegyeztem Malfoynak:
- Amúgy az újság Neville-é volt.

folyt.köv

Linda&Dina

2 megjegyzés:

  1. Ez annyira jó. Szintúgy mint a többi :) Várom a követezőt :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! :)
    Már fent is van a folytatás! ;)

    VálaszTörlés