Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. június 1., szombat

33. fejezet

33. fejezet
Igaz barátok

Hallottam, amint Ron, Hermione és Harry a nevemet kiabálva rohannak utánam, de nem foglalkoztam velük. A Kövér Dáma portréjánál fellöktem Seamus Finnigant, de abban a pillanatban nem érdekelt. Majd később bocsánatot kérek tőle. A Griffendél klubhelyiségén keresztül egyenesen a lányok hálókörletébe rohantam. A szobában az ágyamra dőltem és keservesen sírtam.
Nem hiszem el, hogy Cedric szakított velem. És mindez az az idióta Malfoy miatt van!
~ Nem Draco tehet róla! ~ hallottam egy hangot a fejemben.
Megtöröltem a könnyes szememet, majd széthajtogattam az összegyűrt levelet és újra elolvastam.
Sajnos be kellett ismernem, hogy a hangnak a fejemben igaza volt. Tényleg nem Malfoy tehet róla. Cedric egy szóval sem említette meg a cikket. Azt írta, hogy egy másik lány az oka. És ez a cikk még csak a mai újságban jelent meg, úgyhogy Cedric még nem is olvashatta.
Úgy látszik, Mio, Harry és Ron eléggé lemaradtak vagy "eltévedtek", mert még mindig nem értek utol. 
Amint ez a gondolat átsuhant az agyamon, Hermione jelent meg az ágyam mellett.
- Jól vagy Bella?- kérdezte.- Mi történt?
Válasz helyett odaadtam neki a Cedrictől kapott levelet.
Alig telt el pár perc, egy hatalmas puffanást, majd Ron káromkodását lehetett hallani. Hermionéval azonnal kirohantunk a szobából. Harry és Ron a földön feküdtek. Akármennyire is rosszul éreztem magam abban a pillanatban, nem bírtam ki, hogy ne nevessek. Olyan viccesen néztek ki a földön. Na jó. Azért mégsem tudtam olyan jóízűen nevetni. Csak egy halvány mosolyt eresztettem meg és egy kis kacajt.
- Bocs fiúk- mondtam, miután lementem hozzájuk.- Tudjátok, az alapítók a lányokat sokkal megbízhatóbbnak tartották, mint a fiúkat.
Ron erre csak morgott egyet, Harry viszont így szólt:
- Igen. Ezt tudnunk kellett volna, ugyanis már egyszer pórul jártunk így- mondta.- Amúgy..... jól vagy?
- Persze. Csak..... Cedric szakított velem- feleltem és éreztem, hogy újból előtörnek a könnyeim.
- Sajnálom!- mondta Harry, majd szorosan magához ölelt.
- Diggory nem érdemelt meg téged, Bella- Ronnak csak ennyi volt a hozzáfűznivalója.
- Malfoy tehet róla, ugye?- kérdezte Harry.
- Nem. Nem szívesen vallom be, és eszem ágában sem lenne megvédeni Malfoyt, viszont most tényleg nem ő tehet róla. Cedric azt írta, hogy egy másik lány miatt szakít velem. És ez a cikk még csak a mai újságban jelent meg.
- Tudom mi kell neked a szerelmi bánatodra- mondta Ron, majd a kezemnél fogva a fiúk szobája felé kezdett rángatni.- Egy nagy adag Bagoly Berti- féle Mindenízű Drazsé és egy Varázslósakk parti velem.
- Öhm....de.... a Bagoly Berti-féle Mindenízű Drazsét nem a bátyáidnak vetted karácsonyra?
- De. Viszont neked most nagyobb szükséged van rá. Nekik meg még tudok venni holnap is, amikor lemegyünk Roxmortsba.
- Tényleg! Holnap is le lehet menni Roxmortsba.
- Pontosan- szólt Ron.- Na, akkor sakkozunk egyet?
- Felőlem.....
- Ti is gyertek Harry!
- Megyünk- válaszolt Harry helyett Mio.
Felmentünk a fiúk szobájába, leültünk Ron ágyára, majd megvártuk amíg a nagy kupiban megtalálta a varázslósakkot.
- Az igazat megvallva, már nagyon régen játszottam- mondtam, miközben Ron felállította a sakkfigurákat.
- Majd én segítek neked- mondta Harry.
- Köszi.
Elkezdtük a játékot. Harry folyamatosan adta a tanácsokat, hogy mikor mivel lépjek. A legtöbbet megfogadtam, viszont volt olyan, hogy nem tartottam jó ötletnek, amit mondott, ezért egy másik bábuval léptem. A játék alatt rájöttem, hogy tényleg Ronald Weasley a legeslegjobb sakkjátékos, akit valaha ismertem. Azonban a vége felé volt egy olyan pillanat, amikor lett esélyem a nyerésre, viszont ahhoz fel kellett áldoznom a másik huszáromat is.
- Huszár az.....- kezdtem, de Harry közbevágott:
- Ne! Ha a huszárral lépsz, akkor Ron a következő lépésben le fogja ütni.
- Tudom- feleltem.- Viszont nincs más választásom. Csak így nyerhetek. A huszárral odalépek, Ron leveszi, de akkor a futómmal mattot adhatok a királynak.
Harry, Hermione és Ron arcáról lefagyott a mosoly. Nem kérdeztem meg tőlük, hogy mi a baj, mert nagyon is jól tudtam. Eszükbe jutott az a nap, amikor elsős korukban igazi varázslósakkot játszottak életnagyságú sakkfigurákkal, hogy megszerezzék a Bölcsek Kövét.

" Nincs más választásunk. Én odalépek, ő levesz engem, viszont akkor te, Harry, mattot adhatsz a királynak. "

folyt. köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Ohhh... hát az tényleg így volt *a homlokára csap, az nagyot csattan, kiesik a székből* Au. A sejtéseim mindig is jók voltak ;) Nagyon jó ez a fejezet is, már alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Akkor ezek után is hallgass a megérzéseidre! ;)
    Köszönjük szépen! :)
    Már fent is van a következő fejezet. ;)

    VálaszTörlés
  3. Én is mindíg jó írányba sejtem a dolgoat. Zömmel. De a hP könyveket tervezem újra elolvasni, mert tervbe vettem egy Hp regényciklus írását.

    VálaszTörlés