Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. március 16., szombat

31. fejezet


31. fejezet
„Az álompár”

Épp befejeztem a reggelimet és felkeltem az asztaltól, amikor belebotlottam Crakba és Monstróba.
- Gratulálunk!- mondták egyszerre.
-Mihez?
-Ehhez- mondta Crak, majd kikapta az éppen újságot olvasó Hermione kezéből a Reggeli Prófétát és a kezembe adta.
Elolvastam a cikket, amiben ez állt:

„ ROXFORT ÚJ ÁLOMPÁRJA

Úgy látszik, hogy a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképző Szakiskolában nem csak tanulással töltik az idejüket a diákok, hanem a magánéletükkel is foglalkoznak.
A Szent Mungot rengeteg adománnyal támogató Lucius Malfoy egyetlen fia, Draco, összejött az iskola egyik legjobb boszorkánynövendékével, Bellatrix Draconissa Evans-szel.
A feltűnően jóképű Draco édesapja interjút is adott lapunknak:
- Elégedett vagyok a fiam párválasztásával. Bella okos, gyönyörű, kedves, és ami a legfontosabb, aranyvérű lány- nyilatkozta Lucius Malfoy (41). – Remélem, az esküvőre is hamarosan sor kerül- tette hozzá.
Az mindenesetre a képről is kiderül, hogy a párocska odáig van egymásért. Az álompár mindkét tagját megakartuk interjúvolni, de csak az egyiket sikerült elérni:
- Már hónapok óta tart ez a kapcsolat. Nagyon boldogok vagyunk együtt. És már az apám is elmondta, hogy Bella is, ugyanúgy mint én, aranyvérű- nyilatkozta a Mardekáros Draco.
Ez a képről is kiderül, hogy nagyon szeretik egymást, és a szerkesztőség nagyon sok boldogságot kíván nekik. „

Nagyon dühös lettem, és a Griffendél klubhelyisége helyett a Mardekár asztala felé vettem az irányt.
- Tessék! Olvasd el!- mondtam dühösen és Malfoy elé dobtam az újságot.
-Várj! Kié az újság?
-Hermioné-é. De nem mindegy?
Malfoy egy szalvétát vett a kezébe és azon keresztül, két ujjal fogta meg a Reggeli Prófétát.
- Malfoy!!!- kiabáltam rá.
- Jól van- felelte, majd elkezdte olvasni a cikket.
Fél perc után Malfoy öklendezni kezdett.
-Mi van?- kérdeztem.- Most olvasod a külsődről leírtakat?
-Nem. Csak tetszik a neved.
-Nekem is tetszik a Bellatrix név.
-Nem a Bellatrixra gondoltam, hanem a Draconissara.
-Mi van???- kérdeztem, majd kikaptam Malfoy kezéből az újságot. A teljes nevem tényleg ott virított a cikkben.
-Itt valamit félreírtak. Nem Draconissa a nevem, hanem D…..Dramanda.
-Nincs is olyan név.
-De van- vágtam rá azonnal.- Görög eredetű, de nagyon ritka és én se használom. Különben is, mit tudsz te a nevekről? Az se tűnt fel, hogy van olyan név, hogy Hermione.
-Tényleg létezik olyan?
A Reggeli Prófétával jól fejbe vágtam. Malfoy végigolvasta a cikket, majd egy elégedett vigyor kíséretében megszólalt:
-Nem tudom, miért húztad fel magad.
-Nem tudod? Szerintem igenis jól tudod, mivel te hívtad őket a kávézóba!
-Honnan tudod, hogy én voltam?- kérdezte Malfoy.
-Onnan, hogy egyesekkel ellentétben én nem vagyok idióta.
-Grangerre gondolsz?
-Mégis mire volt jó ez az egész?
-Erre- felelte Malfoy, majd a felénk közeledő Harry, Ron és Hermione trióra nézett.- Na jó. Nekem mennem kell.
Malfoy felugrott az asztaltól és elviharzott.

folyt.köv


Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Azért írok, mert az oldalamon nem tudom felrakni a fejezeteket, szóval jó úgy, ha kiírom az oldalatokat?
    Egyébként rendszeresen olvasom a fanficet, nagyon tetszik, egyre izgalmasabb! :)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen megfelel. :)
    Köszönjük szépen! :)

    VálaszTörlés