Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. március 9., szombat

30. fejezet


30. fejezet
A találka


Pansy berohant a terembe a cuccaiért, majd ment is tovább. Harry mondta, hogy a Griffendél klubhelyiségében megvár. Elindultam utána, de Malfoy megragadta a karom és visszarántott.
- Te tényleg megölelnéd Pitont, ha megtalálná a karkötődet?- kérdezte.
- Szerinted mégis mit mondhattam volna Harrynek? Azt, hogy a bátyám ha….tudjukmi?
- Szóval, ha megtalálom a karkötődet, akkor is a nyakamba borulsz?
- Na jó. Először is nem én borultam a nyakadba, hanem te öleltél meg.
- De te visszaöleltél- felelte Malfoy.
- Volt jobb dolgom is, mint hogy azzal foglalkozzak, hogy kit ölelek. Bolyhoskát is megöleltem volna.
- Ki az a Bolyhoska?
- Senki- válaszoltam. – Különben sem ez a lényeg.

*** 
Elérkezett a téli szünet. Karácsony előtt négy nappal egy ismeretlen bagoly hozott nekem egy levelet:
„ Szia!
Már régen találkoztunk. Hiányzol! Ráérsz ma? Itt vagyok Roxmortsban. Találkozhatnánk Madam Pudifoot kávézójában mondjuk délután kettőkor.
Ne válaszolj, csak legyél ott! Egyedül gyere!
Ölel: Cedric D.”
A délelőtt hamar eltelt. Délután egy óra körül elindultam a barátaimmal Roxmortsba. Bementünk egy-két boltba megvenni a karácsonyi ajándékokat. Kettő előtt tíz perccel Harry, Ron és Mio a Három Seprű, én pedig Madam Pudifoot kávézója felé vettem az irányt.
Bementem a kávézóba és leültem egy szabad asztalhoz. Cedric még nem érkezett meg. Pár perccel később Malfoy lépett be a kávézóba és egyenesen az asztalomhoz jött, majd leült az egyik székre.
- Te meg mit keresel itt?- kérdeztem.
- Téged.
- Megtaláltál- mondtam.- A viszontlátásra. Mással van találkozóm.
- Tévedsz. Velem van találkozód. Én írtam azt a levelet Diggory nevében.
- Mi értelme volt ennek az egésznek?
- Látni akartalak- felelte Malfoy.
- Majd adok magamról egy fényképet, amit kirakhatsz a szobád falára, és akkor minden nap láthatsz.
- Az már megvan.
Hülyén néztem Malfoyra.
- Amúgy beszélni akartam veled.
- Miről? – kérdeztem.
- Konkrétan semmiről.
- Te tiszta idióta vagy Malfoy- feleltem.- Na jó, nekem nincs időm itt bájologni veled!
- De Bella, karácsony van.
- Még csak lesz. Addig még hússzor összefutunk.

folyt. köv

Linda& Dina



3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Várom a folytatást nagyoooon! A fejezet meg nagyooooon jóóóóóóóóó! Malfoy viszont kap tőlem egy pofont, amiért így hívta oda Bellát.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen Victoria! :)
    Már fent is van a következő rész. ;)

    VálaszTörlés