Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2013. március 6., szerda

29. fejezet


29. fejezet
Halálfalók

Vasárnap délelőtt felmentem Danielék hálótermébe kölcsönkérni a bátyámtól a kviddicskönyvét. A szobában csak Dan tartózkodott, aki épp öltözött.
-Dan! Kölcsönkérhetem a.... - ezt a mondatot azonban nem tudtam befejezni, mert észrevettem a bátyám bal alkarján egy nagyon is jól ismerhető jegyet.
-Mit akarsz kölcsönkérni?
-Mi az ott a bal alkarodon?
-Semmi- felelte Daniel, majd gyorsan lehúzta az ingje ujját.
-Ne hazudj! Láttam!
-Akkor miért kérdezed?
-Tőled akarom hallani!
-Igen- felelte Dan egy idő után. - Az tényleg a Sötét Jegy.
Alig akartam hinni a fülemnek. Daniel.....
-Halálfaló lettél!
-Ne ordibálj!- mondta.- Sajnálom, nem mondhattuk el.
-Ezért kellett fél éven át hazudozni?
-Nem is fél éven át.
-Kit érdekel, hogy fél év, vagy öt hónap és huszonkilenc nap? Nem ez a lényeg.
-Sajnálom, hogy hazudtunk- mondta Daniel, majd tárt karokkal elindult felém, hogy megöleljen.
-Hozzán ne érj!- feleltem, majd a folyósóra rohantam. „Nem mondhattul el......hazudtunk....” Többes számot használt. Vagyis volt más is, aki tudott róla..... Malfoy!
A hű barátot meg is találtam a bájitaltan teremben. Odarohantam Draco Malfoyhoz. Fel akartam húzni az ingje bal ujját, de ő nem engedte, és visszarántotta.
-Szóval te is az vagy!
-Mi van?
-Ne add itt az ártatlant! Te végigi tudtál róla!
-Azt se tudom, hogy....- kezdte Malfoy, de én közbevágtam.
-Már nem kell tovább falaznod! Rájöttem az igazságra!
-Miről dumálsz?
-Veled most már semmiről! Pedig már kezdtem bízni benned!
-Tényleg?
-De úgy látom, tévedtem. Ne szólj hozzám soha többet!
-Várj! Beszéljük meg.....
-Nem érdekel a magyarázatod! Hagyj békén!- feleltem, majd kirohantam a teremből.

***

Másnap órák után épp a folyosón sétáltam, amikor egy ismerős hangot hallottam.
-Bella! Várj!
-Te vagy az? Megmondtam, hogy ne szólj hozzám! Mi a fenét akarsz?
-Várj! Megnézheted a karomat- mondta Malfoy, majd két kezét maga elé téve közeledett felém. Felhúztam mindkét ingujját, először a balt, majd a jobbot is, de egyiken sem volt ott a Sötét Jegy.
-Látod?- kérdezte Malfoy.
-Akkor miért nem engedted tegnap, hogy felhúzzam az inged ujját?
-Azt se tudtam mit akarsz. Ma reggel, amikor Daniel szembe jött a folyósón, akkor jöttem rá.
-Sokáig tartott- feleltem.
-Sajnálom, nem akartunk fájdalmat okozni. Meg kellett kímélnünk.
-Úgy, hogy fél éven át hazudtatok?
Erre Malfoy nem válaszolt semmit.
-És.....neked is lesz?- kérdeztem végül.
-Valószínű.
-És.....nekem is?
-Az is valószínű.
Könnyes szemmel néztem rá.
-De én nem akarom!
-Tudom, hogy nem akarod!- felelte Malfoy, majd átölelte a vállamat, én pedig a derekát.
Kb. két percig álldogáltunk így, amikor lépteket hallottunk.
-Ti meg mit csináltok?- kérdezte Harry, aki nem is vette észre a mögötte lépkedő Pansyt.
-Dra.....Malfoy csak megtalálta a karkötőmet, én pedig megköszöntem neki- feleltem.
-És miért kellett ezért ölelkezni?
-Mert nekem nagyon fontos az a karkötő! Ha mondjuk Piton találta volna meg, őt is megölletem volna.

folyt.köv

Linda&Dina

3 megjegyzés:

  1. Tetszett! Nagyon! Itt a szókásos órdibálásom: JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ? NAGYOOOOOON TETSZIIIIIK! NAGYON VÁROM A FOLYTATÁST! NA... khm... azt hiszem berekedtem. Szerencse, hogy írni azért még tudok :)
    Először is a végéhez: Húúú, azt megnéztem volna! Utána az elejéhez: Na mostmár tuti Ront választja Hermione, de kár, hogy Dan halálfaló, és Bella is az lesz??? Na, azt nem t'om elképzelni... pedig a Piton ölelkezős is tök könnyen bejött a fejembe, de Bella halálfalónak?! Komolyan?! Nagyot fognak koppanni... De ezt az egyet áruljátok el! Bella halálfaló lesz?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönjük! :)
    Sajnáljuk, de ez még hétpecsétes titok, hogy a mi kis főhősnőnknek is ott fog-e virítani a bal alkarján a Sötét Jegy. ;) Mindenesetre annyit azért elárulunk, hogy Bella egy nagy múltú, aranyvérű családból származik, akik hűek a Sötét Nagyúrhoz......
    Már fent is van a következő fejezet. ;)

    VálaszTörlés