Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2016. május 29., vasárnap

73. fejezet

73. fejezet
Az eltévesztett poszt

Harryvel és Hermionéval épp beléptünk a klubhelyiségbe, amikor valaki felkiáltott:
- Na végre, Potter! Órák óta várlak! El is aludtam közben - szólt McLaggen. - Láttam, amikor Weasleyt felvitték a gyengélkedőre. Nem úgy nézett ki, mint aki játszani tud jövő héten. 
- Hát igen, lehet, hogy nem épül fel addig - felelte fáradtan Harry.
- Akkor beállhatok helyette őrzőnek?
- Igen.
- Szuper! Mikor van az edzés?
- Mi? Ja... holnap este.
- Oké. Figyelj, Potter, előtte le kéne ülnünk dumálni. Van pár taktikai ötletem. 
- Aha. Majd holnap meghallgatom őket, most fáradt vagyok. Szia!
Hermionéval mi is Harryvel tartottunk, és nyugovóra tértünk. 

***
Míg Cormac McLaggen Harryt zargatta, addig Lavender Brown engem. Fel volt háborodva, hogy őt nem értesítették elsők között Ron balesetéről. Egyfolytában arról kérdezett, hogy Ron pontosan mit mondott az új dísztalárjáról, és hogy szerintem Ron komolynak tartja-e a kapcsolatát a lánnyal, vagy sem. 
- Figyelj, miért nem Ronnal beszéled meg ezt? - kérdeztem, mikor már meguntam a mély interjút. 
- Szívesen beszélnék vele, de mindig épp alszik, mikor bemegyek hozzá - kesergett a lány. 
Ezen elcsodálkoztam, ugyanis amikor Harryvel és Hermionéval bemegyünk, mindig ébren találjuk. 
- Hermione Granger még mindig bejár hozzá?
- Igen. Azt hiszem. Végül is barátok...
- Barátok? - csattant fel Lavender. - Na ne röhögtess! Granger hetekig szóba sem állt vele, most hogy olyan érdekes, hirtelen ki akar békülni vele. 
- Szerinted az ember érdekes lesz attól, ha megmérgezik? - kérdeztem. - Mindegy. Bocs, most mennem kell órára. 

A Hugrabug elleni meccs reggelén még tettünk egy villámlátogatást Ronnál. 
- Na, és milyen McLaggen? - kérdezte Ron immár harmadszorra. 
- Mondtam már - válaszolta türelmesen Harry. - Ha a világ legjobb őrzője lenne, akkor se akarnám megtartani. Mindent jobban tud, és folyton kioktat minket. 
- Erről jut eszembe - szólaltam meg. - Tedd meg, hogy nem csinálsz úgy, mintha aludnál, amikor Lavender bejön hozzád. Az őrületbe kerget az a lány. 
- Jó - motyogta szégyenlősen Ron. - Oké. 
- Ha már nem akarsz járni vele, akkor mondd meg neki - tanácsoltam a fiúnak. 
- Hát igen. Persze. De ez nem olyan könnyű. Hermione is benéz még a meccs előtt? 
- Nem- felelte Harry. - Már lement a stadionba Ginnyvel. 
- Aha, értem. Sok szerencsét a meccsen!

Ez a mérkőzés kész őrület volt. Luna volt a kommentátor. Szegény fel sem ismerte a játékosokat. McLaggen mindenkit osztott, de ő maga semmit sem csinált. A legborzasztóbb az volt, hogy terelőt próbált játszani, de az ellenfél helyett Harry fejét találta el a gurkóval. 
A meccset természetesen simán elvesztettük a Hugrabug ellen. 

- Rendes tőled, hogy beugrottál - vigyorgott Ron Harryre, aki ébredezni kezdett a gyengélkedőn. 
- Mi történt?
- Koponyatörés - felelte Madam Pomfrey. - Aggodalomra semmi ok, de azért éjszakára itt kell maradnod. 
- Eszemben sincs itt maradni! - horkant fel Harry. - Megyek és megölöm McLaggent!
- Itt maradsz, amíg el nem engedlek, vagy azonnal hívom az igazgatót!
- Mennyi lett az eredmény? - kérdezte fogcsikorgatva Harry. 
- Háromszázhúsz-hatvan - feleltem bocsánatkérő hangon. 
- Na, remek! - csattant fel a fiú. - Csodálatos! Ha egyszer elkapom McLaggent...
- Ne igen kapkodj utána, mert kétszer akkora, mint te - tanácsolta Ron. - Javasolnám viszont a Hercegnek azt a lábkörmös ártását. 

folyt. köv
Linda&Dina

4 megjegyzés: