Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. október 4., szombat

52. fejezet

52. fejezet
RBF eredmények és aggodalmas levelek

- 'Arry, már nagyhon sokhat 'allottam rohlad- szólalt meg vacsora után Fleur. 
Hermione és Ginny megunták Fleur szövegét és elindultak fel az emeletre. 
- Te jó ég!- kiáltott fel Hermione, mire Ron úgy megijedt, hogy hátraesett a székkel. - Még nem kaptuk meg a leveleket az eredményekről. Lehet, hogy mind a négyen megbuktunk! 
- Ezért kellett így megijesztened?- kérdezte Ron, aki most tápászkodott fel a földről. 
- Tényleg, a levelek!- mondta hirtelen Mrs. Weasley. - Már délelőtt megérkeztek, csak a nagy sietségben elfelejtettem odaadni. 
Molly átadta a személyre szóló leveleket, nekem pedig szó szerint egy levélköteget nyomott a kezembe. 
- Kitől kaptál ennyi levelet?- kérdezte Ron a nyakát nyújtogatva. 
Hét levelet kaptam, abból egy a Roxfortból jött, a többi pedig....
- A bátyámtól- feleltem. 
- De hiszen még csak ma érkeztél- mondta Harry. 
- Na, milyenek lettek az eredmények?- kérdezte Mr. Weasley. 
Felbontottam a Roxfortból kapott levelet és megnéztem az eredményeket.
- Nekem egész jó lett- feleltem. 
- Fogadjunk, hogy mindegyik Kiváló- mondta Ron. 
- Nem. Nyolc Kiváló és kettő Várakozáson Felüli. 
- Nekem is- mondta Mio. 
- Hét sikerült, három nem- felelte Harry, aki azért örült ennek az eredménynek. 
- És neked Ron?A tiéd milyen lett?- kérdezte Bill. 
- Ugyanolyan, mint Harry-é. 
Mrs. Weasley ennek hallatára majd kicsattant az örömtől és egy cuppanós puszit nyomott Ron arcára, aki vörösödve tolta el az anyját magától. 
A többiek lent maradtak a konyhában, én pedig felmentem Ginny szobájába elolvasni a bátyámtól kapott leveleket. 
Mindegyik levele két oldalas volt, ezért 12 oldalt kellett elolvasnom Daniel macskakaparásával. 
Az egyik például így kezdődött: 

" TRAGÉDIA történt! Draco nem válaszolt a leveleimre, amiket ma küldtem! Vagyis eltűnt! " 

Hát igen. Daniel logikája irigylésre méltó. 
A másik levélben ilyen mondatok voltak: 

" Elvesztettem a lelki társam, a támaszom, a legjobb barátom.... " 

A harmadik levélnél már meguntam a nyavalygását, ezért a maradék hármat már el sem olvastam. 

***

Az első hét Ronéknál eseménydúsan telt, minden napra találtunk valami jó programot. Daniel levelei továbbra is tonnaszámra jöttek. A mai nap is érkezett tőle négy darab. Felbontottam az egyiket, amiben még mindig Malfoy eltűnéséről kreált történetet. Az is felmerült benne, hogy Malfoy meghalt, holttestét pedig szétmarcangolták a vérfarkasok. 
Mindig is tudtam, hogy Danielben van olyan, ami bennem nincs meg: írói tehetség. 
Elegem lett ezekből a levelekből, de már bennem is felmerült a kérdés: Mi van, ha Malfoy tényleg eltűnt?
Hermionéval lementünk a konyhába, ahol Ron azonnal letámadott minket: 
- Hallottátok, hogy tegnap vérfarkas támadás történt? Az áldozat pedig egy roxfortos diák. 

folyt.köv
Linda&Dina

2 megjegyzés:

  1. Imádom, várom a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Örülünk, hogy elnyerte a tetszésed a történetünk! ^_^ :)
    Már fent is van az új fejezet. ;)

    VálaszTörlés