Kérünk mindenkit, hogy aki elolvas egy fejezetet, az legyen olyan kedves, hogy ír hozzá hozzászólást!
Mi csak a kommentek alapján tudjuk, hogy olvassák-e a történetünket, és hogy érdemes-e feltennünk a folytatást. Nem kérünk több soros véleményt, elég csak egy pár szóban megfogalmazni, hogy mit gondoltok a történetünkről. A kommentek egyaránt lehetnek dicsérőek és kritikusak is. Mindegyiket szívesen fogadjuk!
Az újabb fejezet csak akkor fog felkerülni, ha meglesz az előző fejezethez minimum 3 hozzászólás.
Előre is köszönjük szépen! :)

Új részek hétvégente fognak felkerülni!

Történetünkben Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli!

2014. június 23., hétfő

48. fejezet

48. fejezet
A beavatás

Július közepe van. Amikor reggel felkeltem, nagyon féltem, mert tudtam, hogy ettől a naptól fogva viselni fogom a Sötét Jegyet. 
- Bella! Siess a reggelivel- mondta apa. - Nemsokára indulunk a Lestrange-kúriára. 
- Hova?- kérdeztem, majd a meglepődöttségtől kiköptem a töklevet. 
- Ott lesztek hivatalosan is halálfalók Dracoval. 
- Csak vele?
- Igen- felelte apa.- A többiek már nyár elején megkapták. 
Miután befejeztem a reggelizést, a Lestrange-kúriába hoppanáltunk. Amikor megérkeztünk, már ott volt körülbelül húsz halálfaló, köztük Lucius Malfoy is a fiával. 
- Drága barátaim!- lépett ki a sötétségből Voldemort. - Látom megérkezett közénk két új, fiatal barátunk. A 14 éves Trixi.....
- Elnézést Nagyúr,- vágtam közbe- de 16 éves vagyok. 
- Ó, értem. Szóval a 14 éves Trixi és Draco bizonyára mindketten a híres és nagy múltú családjaik nyomdokaiba szeretnének lépni. Hisz ők is tudják, hogy el kell távolítani a fertőt, ki kell vágni a fekélyt és meg kell akadályozni a nemes vér elkorcsosulását. Draco, Trixi, gyertek velem! 
Bevezetett minket egy sötét szobába.
- Melyikőtök az idősebb?- kérdezte Voldemort.
- Egyidősek vagyunk Nagyúr- válaszoltam. - Mindketten június ötödikén születtünk.
- Ó, értem. Szóval Draco az idősebb. Ide hozzám! 
Malfoy odament, Voldemort felhúzta a talárjának bal ujját, majd varázspálcájával alkarjára bökött, motyogott valami varázsigét, mire Draco kezén pár perc múlva ott virított a Sötét Jegy. 
- Most már csatlakozhatsz a többi hű szolgámhoz! Menj Draco!
Malfoy kiment a szobából, Voldemort pedig hozzám fordult:
- Gyere ide Trixi!
Kissé félve odamentem hozzá, ő pedig ahelyett, hogy felhúzta volna a talárom ujját, elkezdett dumálni. reméltem, hogy nem az egész élettörténetét akarja elmesélni, mint ahogy Daniel beavatásán tette.
- Azon gondolkoztam, hogy lehetett volna előbb is ez a beavatás. Akkor te és az ifjú Malfoy már előbb csatlakozhattatok volna köreimhez. 
- Ez jobb, hogy így lett Nagyúr, mert május végén voltak a Rendes Bűbájos Fokozat vizsgáink, amik nagyon fontosak lesznek a továbbiakban. 
- Szóval a Rendes Fokozat vizsgáitok, értem. Igen, azok tényleg nagyon fontosak. És milyenek lettek az eredmények?
- Még nem tudom Nagyúr, mert csak július végén kapjuk meg az eredményeket- feleltem. 
- Augusztus elején. Ó, értem. Ha jól tudom, te vagy a második Griffendéles, aki támogatja az eszméimet.
- Elnézést Nagyúr, de a harmadik. Féregfark, Daniel és én. 
- Szóval te és Féregfark. Ó, értem. 
Ezután Voldemort már nem beszélt többet, hanem nekem is beleégette a Sötét Jegyet a bal alkaromba. 
Kifele menet Voldemort megint felém fordult és újból rákezdett:
- Hálát adhatunk a sorsnak, hogy a drága jó Lucius barátunk összefutott a családoddal.... hol is?
- A Kviddics-Világkupa döntőn Nagyúr. 
- Szóval a Kviddics-Világdöntőn, értem. 
Daniel, aki meghallotta Voldemort utolsó mondatát, áradozni kezdett:
- A Kviddics- Világkupa döntő? Írország és Bulgária játszott. Krum kapta el a cikeszt, de Írország győzött.
- Szóval Bulgária győzött- szólalt meg Voldemort. - Csendet!- kiáltott fel, miközben csak ő beszélt. - A következő gyűlés július végén, két hét múlva lesz. Ugyanitt. 
Mindenki majdnem egyszerre hoppanált. Nem is bántam,mert már dél volt. Mikor hazaértünk, anya mondta, hogy kész az ebéd. Azonnal nekiláttunk enni. Miután végeztünk, Daniel egy levelet hozott a kezében. 
- Leveled jött- mondta felém fordulva. 
- Ki küldte?
- Ron- felelte, majd átadta a levelet. 

folyt. köv
Linda&Dina

Megjegyzés: A történetünkben, ettől a fejezettől kezdve Voldemort kicsit OOC (= Out Of Character), azaz karakteren kívüli. Ezáltal nálunk kicsit viccesebb a karaktere. Az, hogy mindent félreért, kihagyja a szavak, mondatok felét a Harry Potter és a Halál Ereklyéi film első részéből vettük.
" - .... Például Te, Lucius?
- Nagyuram....
- Nagyuram.... Add át nekem a pálcádat!
- Jól érzem, ez szil fa?
- Igen, Nagyúr. 
- És a magja?
- Sárkány....khm.... szívizomhúr Nagyúr.
- Sárkányszívhúr!  "

Forrás: 
http://videa.hu/videok/film-animacio/harry-potter-es-a-halal-ereklyei-i.resz-lOTQN50ZLEB72XW1 ( 7:14-től )

3 megjegyzés:

  1. nagyonjó lett, csak kicsit rövid:( Voldemort, ah, nevetségesen buta. xd siessetek a résszel :)

    VálaszTörlés
  2. Voldemort... erre nem tudok jó szót xD Jó ötlet, hogy ilyen személyiséget adtatok neki, viccesebbé teszi a sztorit :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a dicséreteket! :) Örülünk, hogy tetszik Nektek Voldemort "új" személyisége. :)
    Lucy B. : Sajnos lesznek rövid(ebb) fejezetek is a történetben. :)
    Már fent is van a következő fejezet! ;)

    VálaszTörlés